Indiferent că suntem simpli cititori, bloggeri, jurnaiști sau specialiși pe Adwords, pe Analytics, pe strategie digitală sau social media majoritatea știm în ansamblu ce este un content, ce ar trebui să fie un conținut de calitate, dar totuși ne întrebăm mereu ce este sau cum ar trebui să fie un conținut de calitate?!

Ce înseamnă totuși conținutul de calitate?!

Înseamnă în primul rând documentare. Înseamnă colaborare. Înseamnă research. Înseamnă să nu produci doar conținutt plin de tehnici de optimizare SEO sau de PR care devine agasant sau plictisitor pentru cititori și irelevant pentru utilizatori. Înseamnă să nu vorbești despre servicii pe care nu le poți oferi. Înseamnă să nu deschizi încă o pagină sau o companie unde titlurile să devină promisiuni, prezentările să urmeze același tipar emoțional cu povești romanțate despre pasiunea și experiența echipei, iar secțiunile paginilor să devină și alea subiecte irelevante pentru cei interesați. Să vorbești despre un anume subiect și să nu îți respecți promisiunile, înseamnă din start o greșeală de comunicare și strategie de content, iar să ai o agenție creativă de marketing și comunicare sau de content și să vorbești oamenilor despre cum ai ajuns tu unde ai ajuns și să le vinzi iluzii bazate pe niște pași care la rândul lor depind de mult mai multe aspecte și noțiuni pe care nu ai cum să le asiguri, este din nou un fel de “așa învelea marmota ciocolata în staniol”.
Indiferent că suntem simpli cititori, bloggeri, jurnaiști sau specialiși pe Adwords, pe Analytics, pe strategie digitală sau social media majoritatea știm în ansamblu ce este un content, ce ar trebui să fie un conținut de calitate, dar totuși ne întrebăm mereu ce este sau cum ar trebui să fie un conținut de calitate?! Ce înseamnă totuși conținutul de calitate?! Înseamnă în primul rând documentare. Înseamnă colaborare. Înseamnă research. Înseamnă să nu produci doar conținutt plin de tehnici de optimizare SEO sau de PR care devine agasant sau plictisitor pentru cititori și irelevant pentru utilizatori. Înseamnă să nu vorbești despre servicii pe care nu le poți oferi. Înseamnă să nu deschizi încă o pagină sau o companie unde titlurile să devină promisiuni, prezentările să urmeze același tipar emoțional cu povești romanțate despre pasiunea și experiența echipei, iar secțiunile paginilor să devină și alea subiecte irelevante pentru cei interesați. Să vorbești despre un anume subiect și să nu îți respecți promisiunile, înseamnă din start o greșeală de comunicare și strategie de content, iar să ai o agenție creativă de marketing și comunicare sau de content și să vorbești oamenilor despre cum ai ajuns tu unde ai ajuns și să le vinzi iluzii bazate pe niște pași care la rândul lor depind de mult mai multe aspecte și noțiuni pe care nu ai cum să le asiguri, este din nou un fel de “așa învelea marmota ciocolata în staniol”.
SANDRINARAMONA.WORDPRESS.COM
Ce este totuși contentul de calitate?!
Indiferent dacă suntem simpli cititori, bloggeri, jurnaiști sau specialiși pe Adwords, pe Analytics, pe strategie digitală sau social media majoritatea  știm în ansamblu ce este un content, ce ar t…