Multe companii din lumea modei au decis sa treaca si la promovarea de cosmetice si nu doar de haine si accesorii. Dar batalia e foarte stransa pentru ca daca  o femeie cu venituri medii isi poate permite cu greu o tinuta YSL isi va rupe de la gura doua trei luni ca sa stranga bani pentru un ruj cu aceleasi initiale pe el. Adica numarul femeilor care dau musai bani pe cosmetice de calitate este mai mare decat a celor care isi permit tinute foarte scumpe. Asa ca Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel si Louboutin s-au decis sa intre pe piata cosmeticelor si au plusat foarte mult mai ales in ultimii ani in toiul crizei economice. Si se pare ca au facut-o foarte bine.
Multe companii din lumea modei au decis sa treaca si la promovarea de cosmetice si nu doar de haine si accesorii. Dar batalia e foarte stransa pentru ca daca  o femeie cu venituri medii isi poate permite cu greu o tinuta YSL isi va rupe de la gura doua trei luni ca sa stranga bani pentru un ruj cu aceleasi initiale pe el. Adica numarul femeilor care dau musai bani pe cosmetice de calitate este mai mare decat a celor care isi permit tinute foarte scumpe. Asa ca Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel si Louboutin s-au decis sa intre pe piata cosmeticelor si au plusat foarte mult mai ales in ultimii ani in toiul crizei economice. Si se pare ca au facut-o foarte bine.
LAURA-UNSPREZECE.BLOGSPOT.COM
Intotdeauna cu ruj
Am mai scris despre minunata odiseea a noastra a femeilor in lumea si mai minunata a machiajelor. Anul care vine ne va aduce unele nouta...