........daca o femeie cu venituri medii isi poate permite cu greu o tinuta YSL isi va rupe de la gura doua trei luni ca sa stranga bani pentru un ruj cu aceleasi initiale pe el. Adica numarul femeilor care dau musai bani pe cosmetice de calitate este mai mare decat a celor care isi permit tinute foarte scumpe. Asa ca Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel si Louboutin s-au decis sa intre pe piata cosmeticelor si au plusat foarte mult mai ales in ultimii ani in toiul crizei economice. Si se pare ca au facut-o foarte bine. Vanzarile in acest sector au crescut pentru fiecare brand in parte mai mult decat in cel al colectiilor din magazine.
........daca o femeie cu venituri medii isi poate permite cu greu o tinuta YSL isi va rupe de la gura doua trei luni ca sa stranga bani pentru un ruj cu aceleasi initiale pe el. Adica numarul femeilor care dau musai bani pe cosmetice de calitate este mai mare decat a celor care isi permit tinute foarte scumpe. Asa ca Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel si Louboutin s-au decis sa intre pe piata cosmeticelor si au plusat foarte mult mai ales in ultimii ani in toiul crizei economice. Si se pare ca au facut-o foarte bine. Vanzarile in acest sector au crescut pentru fiecare brand in parte mai mult decat in cel al colectiilor din magazine.