Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z, potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz. Succesul din aceasta vara "Deadpool & Wolverine" exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global!

https://agentpromovator.ro/strategie-de-marketing-de-1-miliard-de-dolari/
Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z, potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz. Succesul din aceasta vara "Deadpool & Wolverine" exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global! https://agentpromovator.ro/strategie-de-marketing-de-1-miliard-de-dolari/
AGENTPROMOVATOR.RO
Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari
Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z, potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz.