In Statele Unite, LinkedIn se mandreste cu peste 214 milioane de utilizatori - iar dintre cei care se implica activ pe platforma, 40% o folosesc zilnic. Asta inseamna peste un miliard de interactiuni in fiecare luna, pe cea mai populara platforma de social media pentru afaceri - si pentru cei care isi cauta un loc de munca. Indiferent daca sunteti in cautarea unui loc de munca sau nu, are sens sa postati pe LinkedIn? Cat de des este prea des? Sau este mai inteligent sa pastrati tacerea, evitand efectul de turma, in timp ce CV-ul dvs. electronic online vorbeste de la sine? Si mai important: mai este faptul ca LinkedIn inca este relevant ca platforma si a devenit o fantana de platitudini, laudarosenie si pozitivism fara sens?
In Statele Unite, LinkedIn se mandreste cu peste 214 milioane de utilizatori - iar dintre cei care se implica activ pe platforma, 40% o folosesc zilnic. Asta inseamna peste un miliard de interactiuni in fiecare luna, pe cea mai populara platforma de social media pentru afaceri - si pentru cei care isi cauta un loc de munca. Indiferent daca sunteti in cautarea unui loc de munca sau nu, are sens sa postati pe LinkedIn? Cat de des este prea des? Sau este mai inteligent sa pastrati tacerea, evitand efectul de turma, in timp ce CV-ul dvs. electronic online vorbeste de la sine? Si mai important: mai este faptul ca LinkedIn inca este relevant ca platforma si a devenit o fantana de platitudini, laudarosenie si pozitivism fara sens?