Mixul de marketing, cunoscut si sub numele de cei patru P ai marketingului, se refera la cele patru elemente cheie ale unei strategii de marketing: produs, pret, loc si promovare. Acordand atentie urmatoarelor patru componente ale mixului de marketing, o afacere isi poate maximiza sansele ca un produs sa fie recunoscut si cumparat de clienti.

https://agentpromovator.ro/ce-este-mixul-de-marketing/
Mixul de marketing, cunoscut si sub numele de cei patru P ai marketingului, se refera la cele patru elemente cheie ale unei strategii de marketing: produs, pret, loc si promovare. Acordand atentie urmatoarelor patru componente ale mixului de marketing, o afacere isi poate maximiza sansele ca un produs sa fie recunoscut si cumparat de clienti. https://agentpromovator.ro/ce-este-mixul-de-marketing/
AGENTPROMOVATOR.RO
Ce este mixul de marketing (cei 4 P ai marketingului)?
Mixul de marketing, cunoscut si sub numele de cei patru P ai marketingului, se refera la cele patru elemente cheie ale unei strategii de marketing: produs, pret, loc si promovare.