Dificultățile de învățare sunt cele de la care pornesc miturile despre dislexie și multe alte dizabilități speciale de învățare. Informarea neadecvată din partea părinților și a profesorilor și refuzul multor părinți de a accepta dificultatea copilului lor au condus la o denaturare a imaginii adevărate care prezintă un copil cu dislexie. Copiii cu dizabilități de învățare se confruntă aproape de zi cu zi cu situații negative, cum ar fi rușinea, anxietatea, frustrarea, izolarea socială, melancolia și lipsa de încredere în sine. Un profesor cu o minte deschisă, un profesor răbdător cu elevii, care știe să le capteze atenția prin joc și care își dorește progresul elevilor săi este un profesor pe care orice părinte l-ar dori pentru copilul său. Textul semnat de Iseult Golden și David Horan, ”Class”, explorează educația din mediul școlar și impactul asupra copiilor, într-o poveste care ne face să privim în noi înșine, dar să aruncăm o privire și asupra societății prin prisma întâlnirii dintre profesor și părinte.
Dificultățile de învățare sunt cele de la care pornesc miturile despre dislexie și multe alte dizabilități speciale de învățare. Informarea neadecvată din partea părinților și a profesorilor și refuzul multor părinți de a accepta dificultatea copilului lor au condus la o denaturare a imaginii adevărate care prezintă un copil cu dislexie. Copiii cu dizabilități de învățare se confruntă aproape de zi cu zi cu situații negative, cum ar fi rușinea, anxietatea, frustrarea, izolarea socială, melancolia și lipsa de încredere în sine. Un profesor cu o minte deschisă, un profesor răbdător cu elevii, care știe să le capteze atenția prin joc și care își dorește progresul elevilor săi este un profesor pe care orice părinte l-ar dori pentru copilul său. Textul semnat de Iseult Golden și David Horan, ”Class”, explorează educația din mediul școlar și impactul asupra copiilor, într-o poveste care ne face să privim în noi înșine, dar să aruncăm o privire și asupra societății prin prisma întâlnirii dintre profesor și părinte.