Aşadar, cadrul legal pentru cei care doresc să devină cadre militare ale M.Ap.N. este ceva mai permisiv decât în cazul S.R.I., care e însă la fel de restrictiv în privinţa condamnării penale ca şi pentru un membru al Guvernului.
Dacă aş fi judecător la CCR, eu aş declara neconstituţional atât art.2 din Legea 90/2001, cât şi prevederea legală din cazul SRI şi aş cere Parlamentului să prevadă în plus expresia " cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea " prevăzută pentru cadrele M.Ap.N. Cred că astfel am intra în normalitate.
Dacă aş fi judecător la CCR, eu aş declara neconstituţional atât art.2 din Legea 90/2001, cât şi prevederea legală din cazul SRI şi aş cere Parlamentului să prevadă în plus expresia " cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea " prevăzută pentru cadrele M.Ap.N. Cred că astfel am intra în normalitate.
Aşadar, cadrul legal pentru cei care doresc să devină cadre militare ale M.Ap.N. este ceva mai permisiv decât în cazul S.R.I., care e însă la fel de restrictiv în privinţa condamnării penale ca şi pentru un membru al Guvernului.
Dacă aş fi judecător la CCR, eu aş declara neconstituţional atât art.2 din Legea 90/2001, cât şi prevederea legală din cazul SRI şi aş cere Parlamentului să prevadă în plus expresia " cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea " prevăzută pentru cadrele M.Ap.N. Cred că astfel am intra în normalitate.