• Fricile si frustarile lor / Dorintele si aspiratiile lor.





    De exemplu, cineva vrea sa slabeasca.

     

    Avatar: Alina, varsta 30-40 de ani
    Vrea sa slabeasca

     



    Fantezie irationala: Vrea sa imbrace blugii pe care ii avea in liceu
    pentru ca vrea sa atraga tipul de barbati pe care ii atragea atunci.

     

    Frica: daca nu slabeste, sotul o va parasi
    va fi singura si oamenii o vor judeca
    Oamenii nu o vor implica in diferite activitati pentru ca este grasa

     

    Dorinte:

    Dupa ce imbraca blugii (care sunt cu cateva numere mai mici) si se
    plimba pe strada, toata lumea o va admira, chiar si Brad Pitt va fi
    atras de ea.
    Fricile si frustarile lor / Dorintele si aspiratiile lor. De exemplu, cineva vrea sa slabeasca.   Avatar: Alina, varsta 30-40 de ani Vrea sa slabeasca   Fantezie irationala: Vrea sa imbrace blugii pe care ii avea in liceu pentru ca vrea sa atraga tipul de barbati pe care ii atragea atunci.   Frica: daca nu slabeste, sotul o va parasi va fi singura si oamenii o vor judeca Oamenii nu o vor implica in diferite activitati pentru ca este grasa   Dorinte: Dupa ce imbraca blugii (care sunt cu cateva numere mai mici) si se plimba pe strada, toata lumea o va admira, chiar si Brad Pitt va fi atras de ea.
    Fricile si frustarile lor / Dorintele si aspiratiile lor.
    De exemplu, cineva vrea sa slabeasca.   Avatar: Alina, varsta 30-40 de ani Vrea sa slabeasca   Fantezie irationala: Vrea sa i...
  • Formula Magica pentru Blog Posturi


    • Foloseste o intrebare in titlul blogpostului
      • Incepe postul cu o poveste
      • (re)Adreseaza problema sau intrebarea principala
      • Da o lista scurta (bullet point style) de solutii sau pasi catre solutie
      • Explica solutia si pasii pe care trebuie sa ii implementeze
      • Da-le o resursa care ii poate ajuta sa obtina rezultate mai rapide, mai multe
      • Poti adauga un link catre acea resursa
    Formula Magica pentru Blog Posturi • Foloseste o intrebare in titlul blogpostului   • Incepe postul cu o poveste   • (re)Adreseaza problema sau intrebarea principala   • Da o lista scurta (bullet point style) de solutii sau pasi catre solutie   • Explica solutia si pasii pe care trebuie sa ii implementeze   • Da-le o resursa care ii poate ajuta sa obtina rezultate mai rapide, mai multe   • Poti adauga un link catre acea resursa
    Formula Magica pentru Blog Posturi
    • Foloseste o intrebare in titlul blogpostului   • Incepe postul cu o poveste   • (re)Adreseaza problema sau intrebarea principala   ...
  • Nu mai trebuie sa faci o gramada de sedinte de brain storming pentru a ghici pe fac potentialii clienti dupa ce ajung pe site.  Acum poti afla adevarul gol golut.   Desi  Google Analytics este foarte bun, totusi nu iti raspunde la toate intrebarile. Trebuie sa iti dai tu seama unde userul se uita si pe ce a vrut sa dea click dar s-a razgandit.   Poti afla date despre:    Average interaction time,  Loading time,  Clicks per view,    Average visit length,  Average interaction time,  Bounce rate Click Heatmap
    Movement Heatmap
    Scroll Heatmap
    Attention Heatmap
    Geo Heatmap


    Go to  http://bit.ly/visitors-behavior
    Nu mai trebuie sa faci o gramada de sedinte de brain storming pentru a ghici pe fac potentialii clienti dupa ce ajung pe site.  Acum poti afla adevarul gol golut.   Desi  Google Analytics este foarte bun, totusi nu iti raspunde la toate intrebarile. Trebuie sa iti dai tu seama unde userul se uita si pe ce a vrut sa dea click dar s-a razgandit.   Poti afla date despre:    Average interaction time,  Loading time,  Clicks per view,    Average visit length,  Average interaction time,  Bounce rate Click Heatmap Movement Heatmap Scroll Heatmap Attention Heatmap Geo Heatmap Go to  http://bit.ly/visitors-behavior
    MARKETING-SNIPER.BLOGSPOT.COM
    Spioneaza-ti vizitatorii!
    Un site de user recordings pe care ti-l recomand este MouseFlow .  ===>   Nu mai trebuie sa faci o gramada de sedinte de brain st...
  • Oamenii sunt deja motivati!



    Trebuie sa afli ce vor si sa le arati ca produsul tau ii ajuta sa obtina ceea ce vor.
       
    Intreaba-te:


    Ce ii framanta pe ei, de ce nu au somn noaptea, si stau cu ochii deschisi in pat si se uita in tavan?


    De ce se tem ei?
           
    De ce sunt nervosi? Pe cine sunt suparati?


    Care sunt cele mai importante 3 frustrari zilnice ale lor?
    Oamenii sunt deja motivati! Trebuie sa afli ce vor si sa le arati ca produsul tau ii ajuta sa obtina ceea ce vor.     Intreaba-te: Ce ii framanta pe ei, de ce nu au somn noaptea, si stau cu ochii deschisi in pat si se uita in tavan? De ce se tem ei?         De ce sunt nervosi? Pe cine sunt suparati? Care sunt cele mai importante 3 frustrari zilnice ale lor?
    Oamenii sunt deja motivati!
    Trebuie sa afli ce vor si sa le arati ca produsul tau ii ajuta sa obtina ceea ce vor.     Intreaba-te: Ce ii framanta p...
Mai Multe Postări