Un blog despre oameni frumosi si lucruri frumoase, despre evenimente interesante. Blogul promoveaza micii intreprizatori, piesele de teatru, cartile si diverse oportunitati.
Blog inscris de Puiu Silvia la in categoria Personal
carti evenimente filme cultura
2.588 vizualizari - 0 Aprecieri - 0 Reviews
Așa cum ne place să ne schimbăm coafura sau lookul, și casele noastre au nevoie de reinventare. Noi plănuim ca anul acesta să ne mutăm de la bloc la casă și deja suntem în căutare de electrocasnice. Le înlocuim și pentru că sunt vechi, dar și pentru că avem alte așteptări acum. Suntem consumatori mai bine informați, știm mai bine ce ne dorim, bugetul este altul. Suntem mai atrași de tehnologie și de modul în care aceasta este încorporată în electrocasnice pentru a ne face viața mai ușoară, dar și mai plăcută.
Un astfel de brand este Toshiba pe care îl admir pentru produsele care îmbină foarte bine principiile eficienței cu un design inedit și noile tehnologii moderne de pe piață. Dacă acum 10 ani, ne-am axat pe electrocasnice albe, acum sunt înclinată spre un design mai futurist, culori negru sau inox și touchscreen. De asemenea, să fie prietenoase cu mediul, mai mari și, în același timp, cu mai multe funcții.
Astfel, pentru mașina de spălat, prefer una care să aibă și uscător. Este mult mai eficient așa și din punct de vedere al spațiului utilizat. Am și pus ochii pe o mașină de spălat de la Toshiba.
Punctele ei forte sunt:
1. programul rapid de 10 minute (la actuala mașină, cel mai scurt program este de 30 minute)
2. uscător încorporat pentru maximizarea spațiului și eficiență sporită
3. clasa energetică A ce asigură eficiență energetică și economii pe termen lung
4. capacitatea de 8kg atât pentru spălare, cât și pentru uscare este destul de mare și contribuie la eficientizare. Folosești un singur ciclu de spălare, comparativ cu mașini de spălat standard de 5 kg.
5. designul frumos. Până la urmă, mașina de spălat trebuie integrată în decorul băii tale și vrei să arate frumos. Îmi place că arată stylish.
6. Hubloul are un diametru mare ceea ce ușurează scoaterea rufelor.
7. Blocare copii. Mașina mea veche nu are un astfel de mod.
8. Are câteva programe cool: 45 minutes to wear, spălarea rece sau Color Alive care protejează culoarea hainelor, dar consumă și mai puțină energie.
9. Iluminarea Led a tamburului creează un efect interesant.
Și mai sunt multe alte funcții care pot diferi de la model la model, toate respectând principiile de bază ale calității Toshiba.
Combina frigorifică este următoarea pe listă. Avem, în prezent, o combină veche, albă, de 293 l volum total și am realizat că vrem ceva mai mare, cu o culoare mai închisă și mai modern. De exemplu, pentru a regla temperatura la congelator și frigider, trebuie să deschid frigiderul și să folosesc ceva pentru a regla manual temperatura pe nivele, pentru că nu are afișaj.
Atrasă de tehnologie, aș vrea ceva cu afișaj digital în exteriorul combinei și să pot seta temperatura exactă, fără să văd doar o treaptă generică.
Toshiba este soluția și aici. Am pus ochii pe o combină de 316 litri cu multiple funcții: raftul care glisează sprre exterior, controlul precis al temperaturii prin funcția dual-temp control, displayul este cu touchscreen (adică dorință împlinită), designul este compact și elegant, culoarea gri mat, aproape negru este modernă, capacitatea energetică este A++, ceea ce conferă garanția protejării mediului și economiilor pe termen lung.
Recent, am aflat de existența unui produs inedit - ChocoTelegrama. În facultate, am învățat că la produse comune, de uz curent, cum este, spre exemplu, și ciocolata, companiile nu pot să se remarce foarte mult pentru că toate oferă cam același lucru. În cazul ciocolatei, îmi veți spune că poți avea n variante de ciocolate cu diverse arome și combinații. Știu, dar tot vei găsi o grămadă de branduri care îți vând aproximativ același gust, doar că au un ambalaj diferit.
Chocolissimo vine cu un concept inedit, acela de a trimite o ChocoTelegramă, îmbinând, astfel, gustul catifelat al ciocolatei belgiene premium cu posibilitatea de a personaliza acest produs în funcție de persoana căreia i-l oferi și de relația voastră. În plus, din start, există acel caracter romantic (în sensul romantismului ca perioadă istorică și literară) al trimiterii unei telegrame. Frumos, inedit, original și unicat.
M-am jucat și eu puțin cu posibilitatea de a crea o astfel de telegramă și iată ce a ieșit. Pe lista cu idei de cadouri trebuie să pui și cadourile din ciocolată belgiană premium.
Cu siguranță fiecare dintre voi poate crea o altă succesiune de simboluri care să fie o dovadă a aprecierii voastre pentru celălalt. Pentru alții, poate mesajul text este cheia sau o combinație a acestora.
Ocazii de a dărui aceste ChocoTelegrame sunt multe, nu ai nevoie nici măcar de o dată anume. Este un cadou pe care îl poți face oricând celor dragi, arătându-ți aprecierea, iubirea și recunoștința pentru un prieten, un partener, un profesor sau cineva din familie. Cine nu iubește cadourile din ciocolată și de câte ori ai posibilitatea să trimiți o telegramă dulce cum este ChocoTelegrama din ciocolată belgiană premium?
Cu un astfel de cadou inedit, nu ai cum să dai greș. Mai e puțin până în luna iubirii și ai ocazia să faci o surpriză frumoasă cuiva drag. Fii creativ și nui uita: nu avem nevoie de o zi specială pentru a face un cadou persoanelor dragi din viața noastră.
***Articol scris pentru proba extra-concurs Chocolissimo lansată via SuperBlog.
Am decis să scriu acest articol de ziua Unirii pentru a vă prezenta un brand românesc de talie internațională în domeniul securității cibernetice. Am folosit foarte mulți ani Bitdefender Antivirus Free și nu am avut niciodată probleme. Este gratuit și o bună ocazie de a testa soluția oferită de Bitdefender. Astfel, poți vedea dacă ești mulțumit și, apoi, să investești mai mult într-o soluție completă.
Ce este interesant la soluțiile oferite de acest brand românesc este că au produse pentru o gamă variată de dispozitive: PC, Mac, dispozitive mobile cu Android și iOS, dar și o variantă multiplatformă. Prețurile sunt rezonabile pentru acest gen de produse, având în vedere grijile de care te scapă.
Experiența mea cu antivirusul gratuit de la Bitdefender a fost și este una foarte bună. Nu este intrusiv ca alte antivirusuri, panoul de control este simplu, intuitiv și prietenos. Nu mănâncă multe resurse ale calculatorului și are diverse setări, astfel încât să te simți protejat atunci când navighezi online.
Fiind cadru didactic, apreciez ca fiind foarte importantă alegerea unei soluții plătite mai ales când lucrezi foarte mult de acasă. Soluția multiplatformă de tipul Bitdefender Total Security oferă protecție completă pentru 5 dispozitive, timp de 1 an și are o reducere importantă. Chiar și fără reducere, are un preț foarte bun.
Pentru mine, antivirusul gratuit reprezintă calea cea mai bună către soluția plătită. Te poți covinge sigur daă merită sau nu. Eu apreciez acest brand și pentru faptul că este românesc și ar trebui să promovăm mai mult aceste branduri. În plus, și suitele complete au o perioadă de evaluare gratuită de 30 de zile.
Pe lângă o soluție de protecție instalată pe device-ul tău, trebuie să adopți câteva obiceiuri sănătoase: folosirea unui serviciu VPN, schimbarea periodică a datelor de conectare, actualizarea sistemului de operare și a antivirusului, atenție sporită la tentativele de furt cibernetic, activarea opțiunii de autentificare în doi pași, nu amesteca sarcinile de lucru cu cele personale și respectă procedurile de lucru impuse de angajator (preferabil să nu folosești același dispozitiv pentru aceste activități), nu permite aplicațiilor să colecteze date.
Recent, am primit spre testare 2 tipuri de balsam de la Lenor: varianta Happy si varianta Relax. In primul rand, am ramas placut impresionata de ambalaj, de culorile vibrante, dar si de aceste nume dragute. Am fost foarte entuziasmata si am decis sa le incep simultan pe amandoua.
Pretul este foarte bun, iar un recipient ajunge pentru aproximativ 50 de spalari. Cu siguranta, un astfel de balsam face toata diferenta.
#BuzzLenorBalsam #LenorBalsam #BuzzLenorMoods
Mulți dintre noi nu realizează că productivitatea muncii noastre ține de mulți factori, printre care și scaunul pe care îl folosim atunci când lucrăm. Pentru cei care lucrează de acasă, alegerea scaunului este foarte importantă.
Ce am învățat eu din experiență și greșelile pe care trebuie să le eviți când cumperi un scaun1. În primul rând, nu alege în funcție de preț. Am făcut această greșeală și nu e cel mai bun criteriu. Nu spune nimeni că nu trebuie să alegi un produs cu un raport preț-calitate bun, dar renunță la ideea de a alege cel mai mic preț.Vine Crăciunul și este un prilej pentru noi toți să facem pauză, să ne relaxăm și să ne bucurăm de noi, de cei dragi și de faptul că am trecut cu bine prin acest an. Proba 25 din competitia SuperBlog ne provoaca sa reflectam la idei de cadouri pentru prietenii și familia noastră.
Anul acesta, cu distanțarea fizică, nu am mai făcut atât de multe vizite la ai mei și îmi e tare dor. Aș vrea să le fac cadouri utile și frumoase, călduroase și cumva, atunci când le poartă, să se gândească la mine, la noi toți împreună.
Cadouri pentru prietenul meu
Deoarece stăm împreună, aici nu e foarte complicat de știut ce să ofer și clar cadoul este oferit în persoană. Niciodată nu ai prea multe pulovere, mai ales în sezonul rece, așa că aș lua un pulover pentru bărbați, din lână pentru a fi funcțional (deci călduros), dar și drăguț, cu un design atrăgător. Știu că are prea multe pulovere în culori neutre și că îi place să mai adauge din când în când și culoare, așa că aș alege culoarea muștarului. M-a atras puloversul Comfort Up - Medicine de la Answear, deoare este dintr-un tricot de grosime medie, călduros, care cade bine pe corp.
Dintre gecile pentru bărbați, mi-ar plăcea să îi iau una nouă. Probabil iarna aceasta vom fi călători în orașul nostru, așa că ne trebuie haine care să ne țină de cald. Cine spune că nu poți purta o geacă de schi la câmpie? :) Glumesc, cred, dar e bine să fii pregătit. Niciodată nu se știe cum va fi vremea sau vremurile. Îmi place geaca Geox deoarece este căptușită, groasă, are o culoare veselă și s-ar potrivi ca sil. M-a atras că are glugă și, cel mai important, deoarece încercăm să protejăm natura, ne plac amândurora aspectele ecologice ale obiectelor vestimentare, atunci când facem o achiziție. Această geacă are sistemul EcologicWarm, adică folosește fibre reciclate, moi, care conferă o bună izolare termică.
Pentru tata, aș lua o cămașă pentru bărbați, una mai clasică și în culori neutre. Am încercat în trecut să îi iau ceva mai colorat, care întinerește și cred că a rămas purtat doar în ziua de Crăciun. Unii sunt mai tradiționali. Trebuie să facem cadouri care plac celor cărora le oferim, nu nouă.
Pentru mama, aș alege un pulover de damă din troct subțire de la Desigual, de culoarea chihlimbarului. Mamei îi plac culorile mai vesele, spre deosebire de tatăl meu, așa că, sunt sigură, va aprecia acest pulover drăguț, mai ales că este și pentru mărimea XL.
Un cadou trebuie să îndeplinească mai multe cerințe pentru a fi apreciat:
1. să fie făcut din suflet
2. să fie făcut cu gândul la ce îi place celuilalt și nu la ce ți-ar plăcea ție să primești.
3. să fie util, dar și plăcut din alte puncte de vedere. Un pulover este util deoarece ne ține de cald, dar, în același timp, te face să te simți mai aproape de cel care ți l-a dăruit atunci când îl porți.
Indiferent ce cadouri alegi să oferi anul acesta celor dragi, e important să le spui că îi iubești, îi apreciezi și te bucuri că sunt bine. Trebuie să fim creativi și poate va fi cazul să schimbăm anumite obiceiuri. Până și Moș Crăciun are alte obiceiuri acum. Asta nu trebuie să ne opreasca din a face cadouri și a ne distra, chiar dacă vom apela mai mult la mediul online pentru acest lucru.
Chiar dacă nu ne putem vedea familiile și nu putem sărbători ca în anii trecuți, cu siguranță putem face o comandă online pentru cei dragi și să ciocnim împreună un pahar de vin într-o întâlnire online.
Voi ce cadouri faceți celor dragi și cum procedați în aceste vremuri?
Nu stiu daca stiti, dar centrele comerciale Auchan din tara organizeaza un concurs. Daca inscrii in concurs un bon de minim 49 lei, poti castiga diverse premii. Eu am cumparat ceva de la un magazin Flanco din centrul comercial Auchan (mouse cu incarcare de 50 lei) si am castigat un voucher de 50 lei oferit de centrul comercial Auchan pentru a fi folosit la Flanco, in cadrul centrului comercial.
Pe 25 noiembrie, gasesc un joc de PS4, Ratchet si Clank, la 80 lei. Pentru a nu plati transport, am vazut ca are rezervare in magazin, desi produsele de tip jocuri video nu sunt disponibile pentru a fi cumparate direct fizic (ceea ce nu stiam, dar am observat ca nu le mai au pe raft). In fine, am rezervat in magazin si ar fi trebuit sa dau voucherul plus 30 lei.
Primesc mesaj ca jocul va fi pregatit in 60 minute si am la dispozitie 48 ore sa il ridic, asta ar fi insemnat vineri, pe 27 noiembrie, ora 23. Verific contul meu de client zilnic sa vad cand sunt pregatite, deoarece sunt 3 etape la Flanco.
S-a facut vineri, ora 15 si primesc mesaj ca au pregatit produsele si ca am 48 ore la dispozitie sa le ridic. M-am gandit ca daca lor le-a luat 40 ore sa pregateasca un joc aflat in magazin, probabil se aplica 48 ore de la data primirii mesajului. De obicei, asa functioneaza. Mai erau 5 ore pana la inchiderea magazinului si, deoarece lucram in tot acest interval, am zis ca merg sambata (adica azi, pe 28) la prima ora, adica la 9, cu speranta ca va fi in regula. Am mers pe ideea ca, si daca expira rezervarea (pentru ca platforma lor e confuza), nu ar fi avut cine sa ia produsul in timpul noptii cand magazinul era inchis.
Actul 1 Avem jocul, dar nu vi-l dam
EU către angajatul Flanco (unul din 10 angajati cred, prezenti in magazin; erau mai multi decat clienti): Am primit ieri un sms ca produsul rezervat de mine este gata si ca am 48 de ore sa il ridic.
Angajatul 1: sub ce nume?
Eu: Nume Prenume.
Angajatul 1: Nu figureaza nimic in sistem, a expirat rezervarea la ora 23 aseara.
Eu: Dar sms-ul spunea ca am 48 de ore..
Angajatul 1: A expirat, nu se poate.
Eu: Inteleg (desi e absurd sistemul lor), dar daca ieri produsul a fost pregatit de dvs, de ce nu pot sa il iau acum? Banuiesc ca nu l-a cumparat nimeni.
Angajatul 1: Noi nu avem jocuri la vanzare in magazin, doar online.
Eu: Dar totusi, exista jocul, as vrea sa il cumpar.
Angajatul 1: Nu se poate fara rezervare si v-a expirat.
Eu: Ok, atunci pot face rezervare acum, pe loc, ca sa iau produsul?
Angajatul 1, parca usor exasperat de indrazneala mea de a veni sa cumpar un produs: Daca o faceti dvs, da, eu nu pot sa fac din sistem.
Actul 2 Luam totul de la capat, platforma e crazy
Eu, ma intorc cu spatele, fac 2 pasi mai departe, rezerv produsul, care, surpriza, acum era chiar 49,99 lei. Si imi spun, in sinea mea, ca macar voi da voucherul de 50 lei si ma aleg cu un joc gratuit. Dupa 1 minut cat butonez rezervarea, ma intorc catre angajat, care era altul, intre timp, ca sunt foarte multi: Buna ziua, am o rezervare.
Deodata, apare si angajatul 1: Sa stiti ca dureaza cam 10 minute sa apara in sistemul nostru.
Eu: Dar am primit mail, am numarul rezervarii, puteti verifica in sistem, totusi, poate apare?
Angajatul 1, cu mare greutate, apasa niste taste: Nu apare, in 10 minute.
Eu: In regula, astept. Si ma plimb prin magazin, timp in care nu am loc sa ma uit la produse pentru ca sunt prea multi angajati, si cam deloc clienti. (E totusi sambata la 9). Unul duce o foaie, unul verifica niste preturi, unul ma intreaba daca poate sa ma ajute (altul ca doi deja ma intrebasera la ghiseu de rezervare).
Dupa 10 minute, eu ma indrept spre ghiseu: Ma scuzati, apare cumva in sistem rezervarea?
Angajatul 2: Nu apare inca. Sub ce nume aveti?
Eu (intrebandu-ma de ce a spus ca nu apare daca nu stie cum ma cheama): Nume Prenume.
Angajatul 2: Apare acum. Ne ducem sa il pregatim.
Eu, in sinea mea: Alea 10 minute in care au asteptat sa apara rezervarea in sistem, oare ce au facut cei 10 angajati din magazin ca in magazin nu erau decat 1-2 clienti care se uitau si nu aveau treaba la ghiseu sa faca vreo plata.
Astept, astept... si slava domnului, a venit Angajatul 2. Cred ca angajatul 1 se saturase de obraznicia mea de a veni sa comand un produs cu rezervare, produs ascuns in debara. Oare ce manager s-o fi gandit la decizia asta inteleapta? Am vazut cateva rafturi chiar goale, deci nu cred ca spatiul era o problema.
Actul 3 Voucherul extraterestru
Nu le spusesem intentionat ca am un voucher de 50 lei dat de centrul comercial Auchan pentru a fi cheltuit la Flanco pentru ca nu am vrut sa explodeze neuronii angajatilor la ora aceea.
Dupa ce am vazut ca au trecut 10 minute si au gasit jocul (ma temusem la un moment dat ca nu au jocuri in debara), le spun: Am acest voucher de 50 lei. Deja l-am vazut pe Angajatul 2 cum se pierde.
Angajatul 2 face un semn catre colega lui, angajat 3 sa vada ce e cu acel voucher (zici ca am scos un iepure din joben sau le-am aratat un extraterestru, probabil ca ar fi fost mai putin socati).
Angajata 3: Acesta e pentru Altex.
Eu: Nu e pentru Altex, scrie Flanco (practic era sigla Auchan si magazinul partener Flanco).
Angajatii 2 si 3, uitandu-se la voucherul pe care erau doar cateva randuri. Angajata 3, descopera ultimul rand: Acest voucher nu se poate folosi pentru asigurari, RCA, si alte produse de acest gen.
Dandu-si seama ca un joc video nu este o asigurare, mai cauta.
Eu, gandindu-ma ca poate nu vor sa ia voucherul pt ca era de 50 lei si jocul de 49,99 lei, spun: Scrie pe spate, ca daca produsul e mai ieftin, nu puteti sa imi dati rest, dar nu scrie ca nu il pot folosi. (am patit in trecut si a trebuit sa cumpar o punga, deja eram cu ochii dupa pungute).
Angajata 3, dandu-si seama ca nu stie ce sa faca, se duce in depozitul de unde aparuse jocul. De la momentul intrarii in magazin, trecusera cam 25-30 minute deja.
Dupa 5 minute in care analizaze voucherul si incercase sa introduca in aplicatia lor un numar generic, 123 dat de Auchan acestui voucher si in care nu merge, apare si angajatul 1 sa analizeze si el problema. Angajata 2, isi tinea mana la frunte, necajita de beleaua cu acest voucher de care nu stiau cum rasarise in acest Univers.
Eu: Stiti, este un voucher dat de Auchan in cadrul concursului de sarbatori si dvs, deoarece faceti parte din centrul comercial, ati fost selectat sa puteti primi acest voucher.
Angajatul 2 era uimit de grozavie si, am avut impresia, parca avea un respect in privire pentru faptul ca sunt asa informata :)
La acest moment, Angajatul 2 nu facea nimic, era depasit de situatie, angajata 3 isi tinea mana la frunte si nu avea o solutie dar se uita insistet la ecran, cu speranta si angajatul 1 s-a hotarat, in cele din urma, sa se ocupe si el. A parut mai priceput, necomunicativ ce-i drept. Nu am auzit nicio scuza pentru nimic, nici ce se intampla, nimic.
Actul final: Evrika! Am reusit!
In fine! Dupa 45 minute petrecute in magazin, au reusit sa imi dea produsul si sa ia voucherul. Nu inainte sa imi ceara adresa, adresa care era in contul de unde facusem rezervarea. Eu, uimita, am intrebat: adresa de e-mail? Ei, nu, adresa de acasa. Nu mi-au spus la ce le trebuie. Daca voiau sa verifice identitatea mea, puteau cere buletinul ca adresa o stiu pe a multor oameni deci nu am vazut sensul. Ei nu s-au obosit sa explice, iar eu eram prea obosita sa mai intreb.
Nici acum, in contul Flanco, produsul nu apare pregatit pentru a fi ridicat, sau ridicat. Desi au trecut 2 ore.
Sunt socata de absurdul acestei situatii. Sper ca, daca mai e cineva care castiga un voucher la ei, nu va mai petrece atata timp acolo, cu angajati mirati.
Cateva sugestii gratuite pentru Flanco:1. De ce ai jocuri ascunse in debara cand ai loc pe rafturi? De ce sa faci un sistem de rezervare care nu functioneaza?
2. Daca din diverse motive, nu vrei sa vinzi jocurile decat prin rezervare, de ce platforma e atat de varza? Nici acum, produsele deja ridicate si platite nu apar pregatite si ridicate.
3. Daca dupa 40 de ore, trimiti sms clientului ca ai pregatit produsele si ca are 48 de ore sa le ia pana expira rezevarea, poate ar trebui sa specifici ca tie ti-a luat 40 de ore sa il scoti din debara si clientul mai are 8 ore, sau daca magazinul se inchide mai devreme, mai are 5 ore.... ar fi mai usor.
4. De ce ai atatia angajati, Flanco? De ce nu ii pregatesti? Nu ti-e mila de ei?
Sfat: Angajatul 1 ar fi trebuit sa procedeze asa: Ne scuzati, asa e facuta platforma. A expirat rezervarea, dar nu e nicio problema, puteti sa faceti alta iar si imediat aducem si produsul din debara.
In realitate, a trebuit sa insist, ca sa pricep ca pot face din nou rezervarea. Altcineva in locul meu, ar fi fost inclinat sa plece pentru ca asta era atitudinea angajatului 1, o tot tinea ca mi-a expirat rezervarea si ca nu poate face nimic. De fapt, putea. Putea sa spuna ca au in continuare produsul, ca il pot rezerva si totul se va rezolva.
In schimb, el a fost iritat de insistenta mea si de faptul ca am rezervat din nou produsul, desi, repet, nu erau clienti, nu era coada, nu statea nimeni sa astepte, iar ei erau 10 angajati (cu aproximatie, fara unii ascunsi in debara, ca e posibil si asta).
Alta greseala a angajatului in tratarea clientului. Au asteptat 10-15 minute sa apara rezervarea in sistem, ceea ce inseamna ca eu am primit mailul cu numarul rezervarii mai repede decat sistemul lor, ceea ce e stupid, deci schimba platforma, Flanco! In alea 10 minute, niciun angajat nu s-a dus in debara sa ia produsul sa il pregateasca. Au asteptat 10 minute ca dupa aceea sa mearga in debara sa caute jocul si asta sa dureze inca 5 minute.
Pentru mine, a fost ca o piesa de teatru absurd aproape free, pentru ca time is money, dar Flanco, pentru Dumnezeu, ce faci? Daca acceptai rezervarea de ieri, produsul era 80 lei, azi a fost 50 si cu voucher, nu am mai platit nimic. Pentru mine, a fost ok, dar tu, Flanco, vrei clienti, vrei bani?
5. Centrul comercial Auchan si Flanco voi comunicati cand aveti concursuri in care sunteti implicati amandoi? Nu e normal ca angajatul sa nu stie ce sa faca atunci cand vede un voucher. Ii pregateste cineva, vorbeste cineva cu ei?
6. Sunt angajatii Flanco multi si prost platiti si de aici atata dezinteres si slaba pregatire in tratarea clientului?
7. Scuzele cand faci un client sa astepte, cand nu mai sunt clienti in magazin, deci nu merge scuza cu aglomeratia, cand 3 angajati nu reusesc sa opereze un voucher si sa faca o vanzare de 50 lei pentru un joc aflat in debara care se vinde doar cu rezervare, cand platforma e asa de varza incat trimite mesaje intarziate si confuze si contul de client nu opereaza aceste schimbari..... sunt o chestie de bun simt elementar.
Prin prisma meseriei mele, mi-am dezvoltat în timp un brand personal. Sunt cadru didactic de 13 ani (îi voi împlini pe 1 Decembrie) și am trecut prin mai multe etape. Cred că e important să te gândești la cine vrei tu să fii, cum să fii perceput, cum să te pozițienezi pe harta vieții și asta cât mai devreme.
Brandingul personal și popularitatea online - experiența personalăPoate că primul gând când vorbim de influencer sau branding personal nu este legat de cadrele didactice. A dezvolta un brand personal și a fi influencer nu înseamnă că vei urmări mereu să vinzi ceva cuiva. De altfel, consumatorul de astăzi este inteligent și nu mai gustă acel tip agresiv de încercare de influențare în mediul online. Așa se întâmplă și cu studenții mei. Am fost determinată de conjuctură și de nevoia constantă de a evolua și a mă adapta noilor tendințe să îmi creez o imagine și să încerc sau mai bine spus să fac tot posibilul să formez tinerii, dincolo de transmiterea de informații.Proba 22 din competiția SuperBlog este de la Farmec, brand românesc de care și bunica știe. Ea, de fapt, știe cu mult înaintea mea. De la ea, de la mama și mătușa, am aflat pentru prima dată de laptele Doina pe care îl foloseam cam la orice: de la cremă hidratantă pentru mâini, ten și corp la curățarea cizmulițelor pentru a fi gata pregătite pentru Moș Nicolae.
Între timp, am crescut și am ajuns la aproape 36 de ani în mai puțin de două luni. Am trecut prin întrebări, angoase, bucurii, schimbări ale trupului, ale spiritului, minții și sufletului meu. De la întrebări, la răspunsuri și iar la întrebări. M-am întrebat ce este frumusețea, cum vreau eu să fiu, cum vreau să mă vadă alții și așa mai departe.
Eu am îmbrățișat frumusețea naturală... pentru mine, aceasta este frumusețea clasică. Pentru fiecare dintre noi, frumusețea înseamnă lucruri diferite. Ceea ne dorim toți și toate este să fim fericiți și acest lucru poate veni doar din iubire. Nu din iubirea cuiva din afara noastră, ci din iubirea noastră pentru noi. Am devenit mai matură, dar am ajuns să mă iubesc sau, cel puțin, încerc. Dacă ne iubim, ne vedem frumoase, avem mai multă grijă de noi.
Produsele Gerovital H3 Classic de la Farmec vin în sprijinul nostru, ajutând la conturarea unei frumuseți clasice. Pielea noastră este și cel mai mare organ al nostru. Chiar dacă ne însoțește pe tot parcursul vieții, suferă schimbări și cred că toți am observat asta după o anumită vârstă. Eu am observat că pielea mea e mai uscată, ca urmare a diminuării colagenului, lucru perfect normal care se întâmplă pe măsură ce înaintezi în vârstă.
Așa cum spun eu, a îmbătrâni e cel mai mare privilegiu al vieții. Îmi iubesc fiecare rid, fiecare cută și fiecare fir de păr alb. Prefer să fiu cât mai naturală. Este o alegere proprie, așa cum e perfect normal ca altcineva să prefere alt stil. Eu nu mă machez, nu mă vopsesc, însă de ceva am nevoie: crema regenerantă pentru mâini Gerovital H3 Classic. E un produs de care nu mă pot lipsi și asta de când eram mică și îmi dădea bunica pe mâini cu lapte Doina. Crema hidratantă din gama Gerovital H3 Classic conține acid hialuronic și vitamina E care hidratează și îmbunătățește fermitatea pielii.
Întptdeauna mi-au fost admirate degetele, mâinile. Sunt albe, subțiri, îngrijite, chiar și când trupul meu mai suportă câteva kilograme în plus. Când eram mică, nu știam ce înseamnă piele uscată și mă plângeam mamei și bunicii că mă strânge pielea :) Acum, știu că așa e pielea meu. Există, însă, produse care mă pot ajuta cu această problemă și, în același timp, să îmi mențin frumusețea clasică. Crema are multe beneficii. Dincolo de partea estetică, ea are o funcționalitate importantă pentru mine. Dacă nu o folosesc, pielea se crapă și mă doare. Mai ales acum, când folosesc dezinfectant și mă spăl de 10 ori pe zi. Ador produsele Farmec și mă bucur că un produs 100% românesc continuă să facă parte din casele multor românce și din rutina de îngrijire a multora dintre noi.
În încheiere, vă arăt mâinile mele hidratate, dar, cel mai important, v-o arăt pe bunica. Adesea când o vizitez, îi duc în dar o cremă cu farmec. Are mîinile frumoase, dar uscate și crema îi dă o senzație plăcută de catifelare, plus că miroase frumos. Aștept să vină vremuri mai bune să o văd din nou și să povestim despre frumusețe. Pentru mine, frumusețea clasică se află în zâmbetul bunicii și în licărul zglobiu din privirea ei. Se află în iubirea pe care mi-o poartă și în glasul ei care tresaltă de bucurie la fiecare telefon pe care i-l dau.
Eu nu am copii și pe vremea când am devenit mătușă, eram încă prea tânără să înțeleg cât stres este pe tinerii părinți legat de achiziția celor mai bune produse pentru noua viață care le intră în casă. A fi părinte este o mare responsabilitate și grija pentru primele achiziții poate fi copleșitoare. Cred că beKid este locul unde găsești cu ușurință tot ceea ce ai nevoie. În plus, produsele sunt foarte variate, au o calitate superioară și un preț competitiv.
Cred că primul lucru pe care trebuie să îl cumpere un cuplu este un pătuț din lista de pătuțuri pentru copii de la beKid. Acesta trebuie să fie solid, de preferat din lemn pentru că este mult mai prietenos cu mediul decât în cazul unui plastic. Cred că e de preferat să fie un pat unisex pentru eventualitatea în care vor să îl păstreze pentru următorul copil sau să îl ofere cuiva. E bine să luăm decizii informate și să nu uităm nici de mediu.Pătuțul din lemn alb din poza de mai jos mi se pare perfect din punct de vederre estetic și funcțional.
Mai este foarte puțin până la Crăciun și una dintre activitățile preferate de noi este împodobirea bradului. Un cadou pe care îl poți face mediului și generațiilor viitoare este achiziționarea unui bradut artificial. Avantajele unui brad de Crăciun artificial, comparativ cu unul natural sunt multe. Când eram copil, acum mulți ani, îmi amintesc stresul părinților mei de a găsi un brad. Se duceau în piață, încercau să nu dea nici foarte mult pe el, pentru că știau că îl vor arunca la puțin timp după Anul Nou. Și pentru că așteptau să se mai reducă, îl luau aproape de Ajunul Crăciunului. Atunci puteai găsi brazi de Crăciun mai ieftini. Din păcate, îmi amintesc și stresul mamei după ce treceau sărbătorile. Acele bradului erau peste tot pe covor, uneori mai uita câte unul de care ne aminteam când ne intra în talpă.
Poza personala
Brazii de la e-sarbatoare sunt brazi artificiali de calitate premium, care seamănă foarte mult cu cei naturali, dar fără toate aceste inconveniente. De când m-am stabilit la casa mea, am renunțat la bradul natural din considerente de mediu, dar și pentru a mă scuti de tot acel stres, efort, timp pierdut. Am realizat că e mult mai comod așa și nu duc lipsa bradului natural.
Desigur, eu am un brad de o calitate mai proastă, dar când ne vom muta la casă (și sper să reușim la anul), vreau să îmi cumpăr unul de calitate, care să reziste mai mult timp.
Top 7 motive pentru care merită să investești într-un brad artificial premium
1. e important să avem un comportament eco și să evităm risipa, cu atât mai mult de Sărbători. Este o risipă și deloc prietenos cu mediul să folosești câteva zile un brad natural și apoi să îl aruunci la gunoi. Este și dezolant și deloc în spiritul sărbătorilor. Așa că fii Eco.
2. mai puțin stres legate de logistica bradului. Nu trebuie să mergi prin piețe să cauți un brad, să te târguiești cu vânzătorul, nu ești condiționat de momentul când să te apuci de decorat. Nu ai stresul acelor sau al momentului când trebuie să îl arunci.
3. economie de timp, timp pe care îl poți folosi alături de cei dragi savurând o ciocolată caldă în timp ce împodobiți bradul.
4. pentru a fi eco, e important să cumperi un brad artificial premium care să nu se strice după 1 an și să o iei de la capăt. Calitatea este o garanție a durabilității sale, acest lucru fiind important din perspectivă ecologică.
5. Economii importante în timp. Între a cumpăra un brad natural în fiecare an sau unul artificial de calitate care să te țină mai mulți ani, este evident care variantă îți asigură mai multe economii. Cu banii economisiți, poți cumpăra mai multe cadouri.
6. Diversitatea de modele în care poți achiziționa brazii naturali e-sarbatoare: brazi colorați, uriași, brazi bogați, decorativi, cu iluminat. Și aici țin să menționez că brazii copilăriei mele erau ei naturali, dar erau cam săraci. Probabil cei bogați nu erau aduși în piață, sau poate părinții mei nu aveau bani pentru ei... nu știu, nu mergeam împreună să îi cumpărăm. Acum, ca adult, îmi doresc și eu un brad bogat.
Bradul de mai sus este un brad foarte bogat cu un suport metalic și ace combinate 2D și 3D. Este un brad simplu, elegant, asemănător cu unul natural, doar că eco și refolosibil ani de-a rândul. Atenția la detalii este foarte importantă.
Așa că, gândește-te de două ori înainte să mai iei un brad natural pe care să îl arunci după câteva zile sau un brad artificial căruia îi cad acele de plastic sau i se rupe suportul după primul an. Calitatea costă mai mult, dar pe termen lung, economiile realizate sunt considerabile, atât pentru bugetul tău, cât și pentru un mediu mai curat.
***Articol pentru SuperBlog 2020
Proba 17 din competiția SuperBlog vine de la sponsorul Băcănia Tei. Acesta ocupă, de astăzi, un loc aparte în sufletul meu. Cred că noi toți ar trebui să susținem mai mult producătorii locali și asta din mai multe motive: ajutăm economia națională, sprijinim micile afaceri, stimulăm antreprenorii locali și inițiative acestora, putem avea acces la produse mai proaspete, care nu necesită aditivi și conservați periculoși pentru sănătate tocmai pentru că lanțul de distribuție este, astfel, mult scurtat.
Asta reușește să facă Băcănia Tei. Băcănia livrează legume și fructe proaspete în București, iar în țară produse neperisabile. Nu vreau să divaghez foarte mult, dar cred cu tărie că soluția pentru o economie sustenabilă este încurajarea micilor afaceri de la noi din țară. Pentru mine, alimentația sănătoasă este o prioritate, motiv pentru care am, cu percădere, o dietă bazată pe fructe și legume.
Sponsorul ne-a oferit posibilitatea de a testa câteva produse. Eu fiind din provincie, am ales niște produse specifice sezonului de la niște producători care m-au impresionat cu adevărat. La Băcănia Tei, când cumperi un produs, ai posibilitatea de a vedea și o scurtă descriere a afacerii respective și chiar o poză cu antreprenorii respectivi, ceea ce face relația dintre tine, consumatorul final, și producător una mai intimă.
Am ales pentru testare: zacusca de fasole de la Delirs și trei produse de la Mica Ilinca - zacusca de pleurotus, zacusca de ghebe și magiunul moldovenesc cu nucă.
În primele zile, am testat cele trei tipuri de zacuscă. Toate au avut ceva aparte. Zacusca de pleurotus am comandat-o pentru că iubesc ciupercile pleurotus și eram curioasă cum va fi. Am servit zacusca pe felii de pâine integrală, peste care am pus niște rondele de castraveți murați. Am adaăugat și niște ardei gras care a completat experiența senzorială. Am verificat lista ingredientelor de pe etichetă, și totul este 100% natural. Fără aditivi, conservanți sau lucruri pe care nu le poți pronunța.
Al doilea produs a fost tot de la Mica Ilinca - zacusca de ghebe. Aceeași etichetă frumoasă, aceleași ingrediente naturale. Pentru mine, acesta a fost produsul vedetă al degustării. A avut o aromă deosebită, un gust ușor afumat. Cred că și combinația cu ceapa roșie tăiată rondele subțiri (din ograda socrilor) a fost una inspirată. Recomand această combinație, deoarece gustul crocant al cepei și delicatetea gustului vine să potențeze gustul intensei al ghebelor. Foarte bun.
Proba 18 din competiția SuperBlog ne pune în fața unei provocări interesante: să ne imagina cum ne-am folosi de produsele companiei Frisomat în realizarea visului nostru. Dacă ar fi să deschid o afacere, cred că aș alege un complex. Ideea mi-a dat-o chiar Frisomat. Căutând modele de hala industriala, am descoperit ideea unui complex format din minimarket, sala de sport de pe Frisomat și o librărie-cafenea.
Nici ideea unui loc de joacă sau florării nu ar suna rău și dacă afacerea ar merge bine, al doilea complex ar include și aceste două facilități. Lumea are nevoie de un spațiu în care să se relaxeze și ideea acestui complex sună foarte bine. În plus, profilul diferit al afacerilor se poate plia oricăror vremuri.
Ideea unor hale industriale prefabricate de la Frisomat este foarte bună. Faci economie de timp, de bani și visul tău este mai aproape de realitate.
Cred că sistemele modulare sunt viitorul, am văzut foarte multe documentare legate de beneficiile unui astfel de sistem. Pentru mine, folosirea produselor Frisomat este motivată de următoarele avantaje pe care acestea le aduc:
1. versatilitate. Poți deveni creativ cu afacerea ta, poți personaliza cum vrei modulele și ai mai multe variante din care să alegi.
2. poți ieși în evidență cu un produs diferit și complet. Acesta poate fi adaptat după nevoile tale. De exemplu, în conplexul meu cu supermarketul, așa avea nevoie să adaug etajere, uși de acces, în sala de sport, vor trebuie montate echipamentele, vestiare, dușuri și toalete ecologice, iar librăria-cafenea trebuie amenajată într-un context tematic specific fiecărui anotimp, sărbători sau unui anumit gen literar/muzical.
3. economia de timp și bani am menționat-o și mai sus. Clar, achiziționând un produs modular, timpul se scurge în favoarea ta și ești mult mai aproape de îndeplinirea visului tău. Time is money! Ai mai mult timp pentru a te ocupa de afacerea ta și
4. oțelul de bună calitate asigură un produs durabil, iar costurile cu reparațiile sau întreținerea sunt diminuate.
5. aspectul modern și designul atractiv al halelor metalice. Cred că de aceea ideea unei afaceri 3 în 1 mă atrage foarte mult.
6. o companie cu o istorie în spate, compania mamă din Belgia datând din 1978, iar filiala din România s-a deschis în 1996.
Pentru mine, istoria unui brand spune multe. În era schimbărilor rapide, peste 40 de ani de activitate pe piață este ca un certificat de încredere și calitate.
7. unele modele precum hala metalică de tip complex te provoacă să fii creativ.
8. spațiul pentru o afacere poate fi mai ușor schimbat pentru a se plia pe o altă afacere, dacă prima idee nu merge sau există un impediment temporar în exercitarea activității respective.
În concluzie, mă simt mai bine când știu că există soluții mai potrivite acestor timpuri, care îți oferă mai mult timp și prin care poți face economii substanțiale pe termen lung. Frisomat își oferă șansa unei afaceri complexe dar care nu trebuie să fie un proces dificil, complicat și greoi care să te secătuiască de energie și voință.
Proba 16 din competiția SuperBlog este despre noi și cum ne-am schimbat noi comportamentul de achiziție de haine în 2020. Deși financiar trebuie să fim mai precauți, eu am cumpărat mai puține haine anul acesta pentru că am lucrat de acasă, nu am mai fost în vacanță, nu m-am întâlnit cu prea mulți oameni, nu mi-am vizitat nici prietenii, nici rudele. Am făcut toate astea din grijă pentru ei și pentru mine.
Toate economiile de peste an ne asigură posibilitatea ca, măcar acum, de sărbători, să investim în câteva ținute de calitate și să profităm de ofertele de Black Friday. E o bună ocazie de a ne face nouă un cadou de sărbători, de a ne răsfăța puțin după tot anul acesta de pomină, să facem câteva cadouri pentru cei dragi și, în cazul meu, încă unul pentru mine deoarece imediat dupa Anul Nou e și ziua mea de naștere.
Geaca Answear, poza personală
Hainele la reducere sunt o soluție bună pentru a face față impactului financiar pe care acest an l-a avut asupra veniturilor noastre. Mie îmi place foarte mult brandul Morgan, are o colecție destul de variată, de la ținute casual la cele office. Îmi plac puloverele și cămășile de la ei. Mai jos, vedeți un pulover foarte drăguț care ar merge pentru noaptea dintre ani. Este călduros, drăguț, elegant și potrivit pentru o seară în doi.
Probabil, acest an m-a făcut un pic mai pragmatică. Așa că aș pune în coș câteva pulovere, o geacă, o căciulă, o geantă/rucsac și o pereche de încălțăminte sport, potrivită sezonului rece. Niște tricouri poate, dar în orice caz ceva pentru acest sezon. Nu vreau să fac nici stocuri pentru la vară. Vreau să mă pot bucura acum sau în aceste luni pentru că toată izolarea asta te face puțin cam blue (trist). Așa că vă prezint top 5 articole pe care le-aș cumpăra de Black Friday de la Answear.
1. Bocanci albi de piele din colecția Guess Jeans pentru că nu am îndrăznit niciodată. Întotdeauna am ales culori neutre, dar acum vreau să aleg ceva mai îndrăzneț. Îmi plae forma și stilul lor. Talpa este perfectă pentru a nu aluneca pe gheață. Parcă se încadrează perfect într-un peisaj de iarnă. Poate de ziua mea, pe 5 ianuarie, voi merge prin botanică, la o plimbare și fulgii de nea se vor fi contopit cu mine și chipul meu.
2. Bluză în V din colecția Desigual. Mă atrage foarte mult imprimeul și mesajele inspiraționale de pe ea: Be you, Life is a gift, având, în același timp, un stil animat, jucăuș. Îmi aduce aminte de un tricou pe care l-am cumpărat acum vreo 2 ani de la Answear.
Este o bluză din bumbac, simplă și foarte drăguță, cu un design romantic. Mesajele îmi aduc aminte de tricoul cu mesajul You are the inspiration pe care îl am de la Answear și pe care îl port atuci când vreau să îi inspir pe cei din jur.
tricou Answear, poza personală
3. O bluză dintr-un tricot subțire ca cea de la Polo Ralph Lauren pentru că îmi place contrastul dintre imprimeul animat și sobrietatea negrului. E perfect pentru a te simți confortabil acasă și ușor neconvențională la întânirile online de la lucru.
4. O geacă Only, roșie. Pentru mine, roșul este un must. Ador tricourile și gecile roșii. Eu nu mă machiez și roșul hainelor contrastează plăcut cu tenul meu alb și ușor palid. Este roșie, pe corp și are un guler generos care îmi va ține de cald.
5. Căciula și fularul (set) Answear. Sunt călduroase și potrivite la majoritatea ținutelor. Cred că vor merge perfect cu botinele de la punctul 1 în acea zi de 5 ianuarie în care mă voi răsfăța. De ce nu?
Acesta e topul meu, nu sunt la primele achiziții de la Answear și nici la ultimele. Îmi place că poți găsi ținute pentru orice buget și de la diverse branduri. În plus, ofertele și faptul că le poți achiziționa online sunt cu atât mai importante acum, când vrem să reducem contactul cu alți oameni, pentru sănătatea noastră, a tuturor.
Va doresc, dragi cititori, un 2021 mai bun, cu mai multe bucurii decât acest an. Nu uitați că meritați să vă răsfățați de aceste sărbători și, chiar dacă nu vom fi alături de familia extinsă față în față, am putea lua masa online, în cadrul unei întâlniri pe Zoom, o întâlnire la care ținuta elegantă este obligatorie! :)
Proba 15 din competiția SuperBlog a ajuns la sufletul meu din mai multe motive. Fares, sponsorul acestei probe, ne-a oferit spre testare mai multe tipuri de pachete cu produse, in funcția de preferințele fiecărul blogger participant. Asta m-a intrigat. Am băut mereu ceaiuri Fares pentru că eu cred cu tărie că trebuie să susținem brandurile românești, cu atât mai mult cu cât ele sunt de calitate. Fares este o companie 100% românească din Orăștie, județul Hunedoara. Am ținut să fac această introducere deoarece e important să promovăm mai des brandurile autohtone.
Nu apreciez compania doar pentru că e de-a noastră, ci pentru că au niște ceaiuri extraordinare. Am ales trei tipuri de ceaiuri spre testare și am fost uimită. Încerc să diminuez aportul de cafeină și ceaiurile m-au ajutat foarte mult. Mireasmă, Tihnă sau Vigoare? Toate trei este răspunsul meu pentru că fiecare este potrivit în momente diferite ale zilei sau pentru stări diferite.
Mai sus, vedeți culoare. Cred că au reușit să creeze produsele perfecte. De obicei, ceaiurile au niște ambalaje generice, cel puțin așa le-am perceput până la acestea. Nu știu cine s-a ocupat de designul ambalajului, dar pare un om optimist, cu pasiune pentru ceea ce face, dar și pentru impactul asupra clientului. După cum vedeți, îmi place să îmi decorez birou și casa într-un stil hygge (conceptul danez al stării de bine, de tihnă, de fericire). Aceste 3 cutii de ceai au adus culoare și optimism. Literele mari care sugerează efectul pe care aceste ceaiuri îl au asupra ta dau un efect foarte frumos.
Și surpriza nu se oprește aici. Am început degustarea îndată ce am primit produsele, pentru că ce este mai hygge, mai confortabil și plăcut decât să savurezi un ceai Tihnă în timp ce privești un film tematic sau asculți o muzică liniștită? Am desfăcut cutia și rozul pliculețelor în care se află ceaiul m-a făcut să zâmbesc. Culorile au un efect psihologic important asupra stării noastre de spirit. Desigur, rozul duce cu gândul la petalele de trandafir care dau ceaiului de mușețel o aromă inconfundabilă. Dacă ar fi să numesc un singur cuvânt care descrie gustul acestui ceai, acesta este catifelare. Pur și simplu, e ceva liniștitor și simți o catifelare la nivelul papilelor gustative. Cred că petalele sunt de vină, pentru ceai de mușețel am mai băut, dar niciodată în această combinație.
Recomand savurarea ceaiului dintr-o sticlă transparentă pentru a admira și culoarea intensă a ceaiului tău favorit. Pe cana mea, chiar asta scrie :) Dintre cele trei, am observat că ceaiul Vigoare cu ghimbir și măceșe este într-adevăr revigorant și mai bun de băut dimineața în loc de cafea, cel puțin eu asta am făcut. Cine a mai mâncat produse cu ghimbir (eu ador niște biscuiți vegani cu ghimbir), știe că acesta are o intensitate aparte. Ceaiul este puternic aromatic, iar ghimbirul, ca și celelalte ingrediente anturale din ceaiurile Fares, sunt foarte bune pentru sănătate și pentru creșterea imunității.
Ceaiul Mireasmă este perfect pentru aroma busuiocului. În plus, combinația dintre busuioc și gustul acrișor al lămâii creează un efect plăcut la nivel senzorial. Orice recenzie ajută, dar nu pot descrie cum te vei simți tu, cititorule, atunci când vei gusta și tu aceste ceaiuri și te vei lăsa învăluit de aromele nebănuite și combinațiile ingenioase de ingrediente naturale de la Fares. Eu le-am pus pe toate trei în raftul din bucătărie și, ori de câte ori deschid acest raft, miroase incredibil. Busuioc, ghimbir, lămâie... e o plăcere să le am acolo și să mă delectez vizual (ambalaje vesele), dar și gustativ și olfactiv ori de câte ori savurez o ceașcă de ceai cald. Cu siguranță, zilelele reci de toamnă sunt mai plăcute cu ceaiul favorit și cu o carte inspirațională.
În încheiere, vă invit să urmăriți un scurt colaj video cu pozele făcute de mine. Am încercat să creez, măcar parțial, starea de spirit pe care o am când savurez ceaiurile Fares. Mulțumesc sponsorului pentru ocazia de a le testa produsele, pentru că am avut posibilitatea să alegem tipul de pachet dorit și pentru că existați de peste 90 de ani în România.
Știm cu toții că planeta moare încet, încet... De fapt, ea se regenerează. Doar noi, ca specie, putem să dispărem dacă nu avem grijă ca planeta să ne ofere condiții optime. Ea este generoasă, dar, adesea, oamenii adoptă obiceiuri nesănătoase.
Ne bucurăm că avem lumină și energie electrică pentru a ne aprinde televizorul, calculator sau consolă de gaming, cuptorul cu microunde sau a ne încărca dispozitivele electronice oricând vrem. Nu ne gândim, însă, prea des, că resursele sunt limitate.Proba 14 din competiția SuperBlog ne transportă în universul senzorial Bottega Verde, brandul italian care folosește ingrediente din natură penttru a crea mai mult decât niște simple creme de corp. Având la bază ingrediente cheie precum măslinele, vița de vie și ovăzul, cremele hidratante te ajută să te simți mai aproape de natură. În aceste vremuri în care circulația noastră a fost mult restrânsă, e cu atât mai important să ne conectăm cu natura. Se știe că simțul olfactiv este foarte important, mirosurile transportându-ne în timp și spațiu, poate în vremuri în care puteai să te plimbi în bătaia vântului sau să vizitezi o podgorie sau o livadă de măslini în însorita Italie.
E important pentru o mai mare reziliență, mai ales în aceste vremuri, să ne creăum un ritual de îngrijire. A avea grijă de tine și de corpul tău e foarte important și pentru starea spirituală. Simplul gest de a folosi o cremă de corp, simplul masaj al corpului eliberează endorfine prin simțul tactil, și, împreună cu simțul olfactic, creează o sinergie senzorială. Astfel, o cremă de mâini cu ulei de măsline este nu numai hidratantă, dar induce o stare de bine prin simțurile la care apelează: olfactiv (uleiul de măsline) și tactil (atingerea și catifelarea pe care o lasă în urmă).
Proba 13 din competiția SuperBlog aduce în discuție un subiect foarte util. Cu toții avem un telefon mobil, chiar și copiii. Adesea, ne luăm cel mai nou și performant telefon inteligent, dar uităm ce e cel mai important: o husă de calitate și o folie de protecție. Împreună, acestea pot prelungi viața telefonului tău. Nu de puține ori, am văzut oameni care își iau un telefon scump, aparținând unui brand cunoscut, dar fac economie la husele sau foliile de telefon.
Proba 12 din competiția SuperBlog ne provoacă la un subiect inedit: rolul cristalelor în viața noastră. Prima mea amintire legată de pietrele semiprețioase este din copilărie, când am primit în dar piatra numită ochi de pisică. Mă fascina și o consideram un talisman. Credeam cu adevărat că îmi poartă noroc. Indiferent dacă ai încredere în energiile cristalelor sau pietrelor semiprețioase, nu au cum să îți facă rău. În plus, s-a dovedit că oamenii care cred cu tărie în ceva sunt, cumva, mai predispuși la evoluție și progres.
Mie îmi creează o stare de bine. Dau o energie pozitivă spațiului meu de lucru, mai ales acum, de cînd lucrăm de acasă. Am luat un pomișor cu pietre de ametist care arată extraordinar. Culoarea ametistului mă binedispune și îmi dă o energie creativă aparte.
Cristalele ne pot ajuta în multe feluri. Pe de o parte, există studii care vorbesc despre cristaloterapie și beneficiile acestora pentru sănătate. Pe de altă parte, ele pot fi folosite cu respectarea principiilor feng-shui pentru a crea energii pozitive acasă sau la locul de muncă. Pentru mine, acestea au scop decorativ, estetic, dar și creator de pozitivism și imaginație. Numai când mă uit la copăcelul de mai sus, am o stare bună. Culorile alese, forma copăcelului creează un efect sinergetic de forme și culori care te duc mai aproape de Nirvana. Cred că poate fi integrat cu ușurință în sesiunile de meditație și mindfulness pentru a ne face să apreciem mai mult frumusețea lucrurilor din jurul nostru și să manifestăm un spirit de recunoștință.
Pe de altă parte, e un cadou frumos care cu siguranță va rămâne în mintea celui care îl primește. Eu îmi aduc aminte de ochii de pisică, piatra semi-prețioasă primită acu peste 25 de ani drept cadou. A avut un farmec aparte, un fel de magie pozitivă care m-a făcut să mă simt protejată.
Proba 11 din competiția SuperBlog ne provoacă din nou simțurile. Melinis este un brand inedit. Având o dietă bazată pe plante de 3 ani, m-a cucerit din start. E ceva dulce, dar nu e nici dulceeață, nici produs apicol. Cumva e amândouă, dar niciuna în același timp. Cu certitudine, însă, Melinis folosește ingrediente naturale, folosind o metodă unică de preparare. Fructele crude sau petalele de trandafir sunt puse în valoare de dulceața naturală și sănătoasă dată de miere.
Gama de produse este foarte diversicată, adaptată fiecărui gust și pentru răsfățul celor mai pretențioase papile gustative: Melinis de cătină, de trandafiri, vișine, afine, zmeură și multe altele. Produsele lor sunt exact ceea ce îmi doresc: un desert nerafinat industrial, plin de savoare. E foarte important să consumi produse neprocesate, gustoase, dar în același timp și sănătoase. Știm cu toții că fructele și mierea sunt sănătoase, dar, când le găsim într-o astfel de combinație inovatoare, avantajele sunt superioare.
Cred că toamna și vremea care ne ține mai mult în casă, ar trebui să ne îmbie la crearea unei rutine plăcute, o rutină hygge. Mie îmi place să îmi încep ziua cu un mic dejun dulce și sănătos, care să îmi dea energie pentru toate activitățile pe care le am de realizat. Împreună cu o ceașcă de cafea fierbinte și aromată, fără zahăr, duetul este perfect. Dulceața produsului Melinis și cafeaua amară se îmbină armonios într-un dans plin de grație al aromelor și gusturilor, potențând efectul amândurora.
Dintre toate sortimentele, m-au atras câteva. De când am o dietă plant-based, am citit foarte multe despre proprietățile antioxidante ale fructelor de pădure, așa că top 3 pentru mine este reprezentat de Melinis de zmeură, Melinis de afine și Melinis de vișine.
Pe site, poți găsi opt sortimente diferite pe care le poți lua pentru tine sau cadou pentru cineva drag. Nu ar fi drăguț să oferim produse sănătoase și gustoase, pe care să le savurăm împreună la o ceașcă de ceai sau cafea? Până la urmă, Melinis poate crea un context al conectării cu celălalt. În cultura daneză, nimic nu e mai hygge în sezonul rece, decât să stai în casă la gura sobei, lângă șemineu sau altă sursă de căldură în timp ce savurezi ceva bun cu familia. Cum credeți că ar fi sa savurați o felie de pâine proaspăt scoasă din cuptor, unsă cu Melinis de vișine sau de prune? Mie una îmi trezește nostalgii din copilărie.
Melinis, un amestec de iubire, conectare interumană, povești la gura sobei și nostalgia copilăriei.
Când am citit provocarea probei 10 din competiția SuperBlog, m-a trecut un fior și mi s-a făcut pielea de găină. E o temă cu care rezonez și mă face să devin nostalgică. Pentru mine, cărțile au fost, sunt și vor fi un prieten de nădejde. Sunt o pasiune, o modalitate de a mă deconecta, dar și de a învăța lucruri noi. Poate și datorită lor, am devenit, astăzi, cadru didactic.
Voi povesti despre mine, copilul care a descoprit plăcerea lecturii în urmă cu mai bine de un sfert de veac în urmă. Pe vremea aceea, nu erau foarte multe cărți personalizate pentru copii, nu se punea foarte mult accent pe vizual, așa cum face editura Elefantul Meu astăzi.
Totul a început cu o carte cadou primită de la părinții mei. Îmi aduc aminte foarte bine cartea (Micul Lord), dar nu mai rețin exact conținutul. Ce îmi aduc aminte este coperta. Pe de o parte, eu am o memorie vizuală, dar, pe de altă parte, copiii sunt fascinați de imagini. Încă dinainte de a învăța să vorbească, să citească, ei văd imagini care le vorbesc și le transmit emoții și le dezvoltă creativitatea.
Aș putea vorbi zile întregi despre rolul cărților în viața unui copil (și apoi adult). Mereu glumesc cu prietenii mei că eu salivez la propriu atunci când văd o carte bună. Deși cărțile fac minuni, aș vrea să subliniez faptul că e nevoie de un mentor (părinte, bunic, frate mai mare, profesor) care să transporte copilul în lumea magică a cărților. Poveștile pentru copii sunt modul perfect de a începe să familiarizezi copilul cu plăcerea cititului.
Pentru o educație de calitate, este important să transmiți copilului tău această dragoste și prețuire pentru cărți. Sincer, nu știu ce m-aș fi făcut fără ele. În fiecare vacanță de vară, mergeam la bibliotecă să iau cărți pentru a-mi îmbogăți zilele lungi și calde de vară. Trăiam aventuri cu toate personajele din cărțile mele preferate. Când eram la bunici, stăteam cu o carte de basme în brațe și citeam.
Trăim vremuri în care atenția copiilor, dar și a noastră, a adulților, scade foarte mult. De aceea, consider că a oferi în dar o carte personalizată pentru copii îi ajută pe aceștia să rezoneze mai bine cu povestea și personajele. Capacitatea lor de concentrare, dar și imaginația și creativitatea se dezvoltă. În plus, există beneficii și pentru părinți. Aceste cărți sunt o modalitate bună de a conecta părintele la copil. Știm cu toții că și părinții se pierd în detaliile vieții și uită să acorde atenția cuvenită copiilor. A face o carte personalizată pentru copilul tău are un efect terapeutic și reprezintă, totodată, o dovadă a dragostei pentru copilul tău.
A-i vedea zâmbetul pe chip atunci când va citi o poveste cu numele lui este ceva incredibil și greu de transpus în cuvinte. Nu am copii, dar sunt profesor și interacționez cu copii și prin prisma ONG-ului meu. E ceva magic în zâmbetul și bucuria inocentă a unui copil care ține în mânuțele lui o carte. Nu pot decât să fiu veșnic recunoscătoare tatălui meu pentru plăcerea lecturii. Cea mai frumoasă amintire este când citeam amândoi aceeași carte, cu capul rezemat de o pernă. Așteptam ca fiecare să termine ca să putem da pagina. Poate el nu a știut că aceasta va fi una dintre amintirile frumoase, puternic întipărite în sufetul meu, dar așa s-a întâmplat.
În încheiere, sper că am reușit să transmit măcar o parte din emoția și beneficiile lecturii în viața mea. E cel mai bun lucru pe care un părinte îl poate face pentru copilul lui, dincolo, desigur, de satisfacerea nevoilor de bază: să aducă magia cărților în viața acestuia. Poate ca adulți, mulți dintre noi, am uitat să simțim atât de pur și inocent ca un copil, am uitat să vedem lucrurile, poveștile și oamenii cu ochi proaspeți. Odată cu aceste povești personalizate, putem redeveni și noi copii.
Proba 9 din competiția SuperBlog ne îndeamnă să împărtășim trucurile folosite pentru a crește valoarea și durata de viață a hainelor de damă pe care le folosim în garderoba noastră. Pentru mine, secretul constă în diversitate și rulaj. Cu alte cuvinte, să alternezi produsele suficient de des, astfel încât să crelti durata lor de viață. Fie că vorbim de o geantă sau un palton de damă, e bine să ai multe modele sau chiar același model dar în mai multe bucăți (asemeni lui Steve Jobs).
Îmi plac foarte mult gecile de damă ale brandului Columbia. Au un stil tineresc, modern, casual, sunt confortabile și au un preț competitiv. O geacă de puf roșie este tot ce îți trebuie să tte simți mai bine. Este ca rujul lui Coco Chanel: If you are sad, add more lipstick. Aș adapta eu, dacă ești trist, ia o geacă roșie pe tine. Te va însenina instant.
Pentru zilele în care vrei să ieși din tipare, brandul Desigual este potrivit. Are haine în culori vibrante, croieli interesante și unice prin stil și neconvențional. Buzunarele oblice și stilul casual al gecii multicolore te îmbie să dai frâu liber creativității, fie că e vorba de vestimentație sau alte laturi ale personalității tale.
Din punctul meu de vedere, diversitatea este cheia către valorificarea garderobei tale la maxim. Astfel, a cumpăra diverse modele ale aceluiași produs poate crea impresia unei alocări bugetare mari pe termen scurt, dar, pe termen lung, acest lucru reprezintă o investiție importantă în tine. A avea mai multe perechi de pantofi de damă este, de fapt, un act de responsabilitate. O singură pereche sau doar două duc la uzura prematură a ambelor perechi de încălțăminte mult mai repede, ceea ce se traduce într-o risipă de bani. A fi eficient înseamnă a diversifica și a investi în produse de calitate și, aș sublinia acest lucru, în produse care te binedispun.
Așa că, data viitoare, când tânjești după geaca aceea multicoloră, nu ezita și cumpăr-o! Meriți să te răsfeți și, uneori, acest lucru poate aduce și alte avantaje în viața ta. Simțindu-te diferit, neconvențional, poți ieși din tipare și în alte zone ale vieții tale. Îndrăznește să te descoperi și redescoperi.
Când vine vorba de încălțămintea de damă, pentru mine, e important să diversific și să fiu comodă. Consider că e important să ai o pereche de teniși damă cu care să te simți liberă în plimbările tale prin parc. Iubesc încălțămintea sport și o prefer oricărei alte perechi stilate de pantofi. Ador să mă plimb în natură și să mă simt confortabil. Diversitatea poate fi de stiluri, dar și în cadrul aceluiași stil. Pantofii sport pot fi și ei de mai multe tipuri. Sunt curioasă voi ce trucuri folosiți. Pentru mine, diversitatea este cheia. Diversitatea permite un rulaj de lungă durată al fiecărui obiect vestimentar din garderoba ta. În felul acesta, te poți bucura mai mult timp de produsele tale, le poți vedea ca o investiție pe termen lung în tine.
Îmbrățișează diversitatea și ieși din tipare, fii neconvențional, fii unic, fii TU!