Blogs Home » Life » Calatorii » Plec in lume

Plec in lume

Un blog de calatorii in imagini presarat cu informatii.

Articole Blog

01. Vacanta in Grecia dupa covid-19 - Jun 30, 2020 7:42:57 AM

M-am gandit mult daca titlul articolului ar trebui sa fie “Vacanta in Grecia dupa Covid-19” sau “Vacanta in Grecia in timpul pandemiei” pentru ca numarul de cazuri fluctueaza inca mult, dar amintindu-mi de cele 2 luni cat am stat izolati in case, am ales prima varianta. Desi nu suntem deloc dupa covid-19! Anul acesta, ca ... Citește mai mult Vacanta in Grecia dupa covid-19

The post Vacanta in Grecia dupa covid-19 appeared first on ANOTHER MILESTONE.

02. Racos – obiective turistice mai putin stiute in judetul Brasov - Jan 26, 2020 5:27:00 PM

Orasul Brasov este o destinatie minunata de vizitat ori de cate ori ai ocazia. Iar cand vrei sa petreci mai multe zile aici, dupa un tur prin centrul vechi si batut strazile in lung si-n lat, merita sa incepi sa descoperi si alte obiective turistice in judetul Brasov. Racos este una dintre destinatiile misterioase ale ... Citește mai mult Racos – obiective turistice mai putin stiute in judetul Brasov

The post Racos – obiective turistice mai putin stiute in judetul Brasov appeared first on ANOTHER MILESTONE.

03. Top locuri de cazare pentru un weekend romantic in Romania - Jan 14, 2020 9:07:12 AM

De-a lungul anilor am profitat de diferite ocazii pentru a planifica escapade romantice. Si cand timpul nu era suficient ne multumeam si cu cate un weekend romantic in Romania. Pana la urma fie ca era Sfantul Valentin, Dragobete sau vreo alta aniversare, important era sa fim impreuna si daca puteam, sa plecam undeva. Sincer vorbind, ... Citește mai mult Top locuri de cazare pentru un weekend romantic in Romania

The post Top locuri de cazare pentru un weekend romantic in Romania appeared first on ANOTHER MILESTONE.

04. Viena obiective turistice: 14 locuri de vizitat - Aug 26, 2019 8:12:26 AM

Desi am stat in total 5 zile cumulate din doua vizite, tot nu am reusit sa vedem toate atractiile turistice din Viena. Am ajuns insa in toate locurile in care imi doream si, chiar daca unele foarte cunoscute nu s-au aflat pe lista mea, nici nu pot spune ca le regret. Am organizat atent vacanta ... Citește mai mult Viena obiective turistice: 14 locuri de vizitat

The post Viena obiective turistice: 14 locuri de vizitat appeared first on ANOTHER MILESTONE.

05. City break la Viena (cazare, parcare si alte detalii) - Aug 22, 2019 1:19:37 PM

Exista de ceva timp curse directe Bucuresti-Viena, asa ca este pacat sa nu planifici o vizita si aici. Iar daca incepi pregatirile din timp poti chiar sa faci economii pentru ca Viena nu se numara printre orasele ieftine ale Europei. Odata ce ai achizitionat biletele de avion (sau poti parcurge drumul Bucuresti-Viena cu masina), ramane ... Citește mai mult City break la Viena (cazare, parcare si alte detalii)

The post City break la Viena (cazare, parcare si alte detalii) appeared first on ANOTHER MILESTONE.

06. Obiective turistice in Sibiu: 11 atractii de vizitat - Aug 7, 2019 6:30:00 PM

Abia de cativa ani incoace am inceput sa descopar principalele obiective turistice din Sibiu deoarece pana acum asociam locul cu vacanta de vara, alergat prin gradini si oameni dragi, mai putin cu locuri de vizitat si atractii turistice. Avand bunicii de pe langa Sibiu si veri raspanditi prin satele pitoresti din Marginime, imi petreceam o ... Citește mai mult Obiective turistice in Sibiu: 11 atractii de vizitat

The post Obiective turistice in Sibiu: 11 atractii de vizitat appeared first on ANOTHER MILESTONE.

07. Start in vlogging: aplicatii de editat videoclipuri si muzica de descarcat - Apr 7, 2019 9:54:56 AM

Sambata am facut primii pasi in vlogging afland despre aplicatii de editat videoclipuri si muzica de descarcat pentru vlog la intalnirea DPT despre “Cum facem video?”, a cincea intalnire la care particip. Stiam ce video-ul are mai multa priza la public decat materialele scrise, deci m-a interesat de unde as putea sa incep in acest ... Citește mai mult Start in vlogging: aplicatii de editat videoclipuri si muzica de descarcat

The post Start in vlogging: aplicatii de editat videoclipuri si muzica de descarcat appeared first on ANOTHER MILESTONE.

08. Cehia – Vigneta, moneda oficiala si atractii turistice - Apr 3, 2019 5:34:00 PM

Inainte de turul Europei centrale m-am interesat de moneda in Cehia, vigneta si alte detalii care sa ne ajute in explorarea tarii. Vazusem Praga deja, dar pe iarna, si asta ne-a indemnat sa o vizitam din nou, vara. Prima data am ajuns cu avionul in Praga asa ca nu ne-am informat deloc despre soselele si ... Citește mai mult Cehia – Vigneta, moneda oficiala si atractii turistice

The post Cehia – Vigneta, moneda oficiala si atractii turistice appeared first on ANOTHER MILESTONE.

09. Cele mai frumoase piete din Roma - Apr 1, 2019 6:00:00 PM

Continuand vizita prin vechiul oras, astazi voi povesti putin despre cele mai frumoase piete din Roma, cunoscute sau mai putin cunoscute. Orasul asta are atatea piete cate blocuri are Bucurestiul,  mai mici, mai mari, cochete sau nu prea, aglomerate sau pustii. Cele mai cunoscute piete in Roma: Piazza Navona Nota: Acest articol contine linkuri de afiliere ... Citește mai mult Cele mai frumoase piete din Roma

The post Cele mai frumoase piete din Roma appeared first on ANOTHER MILESTONE.

10. O zi in Venetia (parcare, restaurante si obiective turistice) - Feb 17, 2019 4:26:00 PM

Nu stiam daca exita parcare in Venetia si nu aveam o lista cu obiective turistice in Venetia, dar stiam ca vreau sa ajung in acest oras, asa ca a fost inclus automat in turul cu masina prin Europa. Ne-am cazat pentru doua nopti in Padova si am facut o excursie de o zi in Venetia, ... Citește mai mult O zi in Venetia (parcare, restaurante si obiective turistice)

The post O zi in Venetia (parcare, restaurante si obiective turistice) appeared first on ANOTHER MILESTONE.

11. Bloguri de calatorii citite in 2018 - Jan 16, 2019 9:34:07 AM

Sper sa imi fac o traditie din a scrie la inceput in an un articol despre ce bloguri de calatorii am citit in anul anterior. Stiu ca unii fac un bilant al destinatinatiilor vizitate sau o lista cu cele planificate pentru anul urmator. Despre cele vizitate voi scrie detaliat, asa ca nu vreau doar sa ... Citește mai mult Bloguri de calatorii citite in 2018

The post Bloguri de calatorii citite in 2018 appeared first on ANOTHER MILESTONE.

12. Cum sa faci poze bune in vacanta. Cu telefonul! - Dec 9, 2018 9:47:54 AM

Planific, planific, planific si visez muuult cu ochii deschisi pana sa plec in calatorie. Dar dupa ce ma intorc, foarte des mi se intampla sa vad ca nu numai ca nu am facut poze bune in vacanta, ba ca din unele nu inteleg nimic: marea curgand, ochi rosii, un cadru care ma dezorienteaza neamintindu-mi de ... Citește mai mult Cum sa faci poze bune in vacanta. Cu telefonul!

The post Cum sa faci poze bune in vacanta. Cu telefonul! appeared first on ANOTHER MILESTONE.