Despre mine

Calinescu Mihail

Tânăr pensionar, la nici 39 de ani, urmare a restructurării armatei. Dacă n-ar fi fost internetul, TV-ul si politica, cu greu as putea spune ca as ave...

Blogs Home » Politic » Comentariu politic » Legalitatea înainte de toate

Legalitatea înainte de toate

Un blog simplu şi pe înţelesul tuturor, aşa cum ar trebui să fie orice lege.

Articole Blog

01. Procurorul-şef Lazăr, mai penal decât penalii - Jan 20, 2017 8:35:00 AM
foto: luju.roAsculţi şi nu-ţi vine să crezi. Procurorul-şef al ţării destăinuie, senin, în şedinţa CSM, că instrumentarea unor dosare penale s-a făcut cu încălcarea flagrantă a legii, pe baza unor protocoale ilegale, dar el s-a mulţumit să spună că acestea pentru el nu există. Deşi era o infracţiune clară, nu s-a obosit s-o denunţe şi să ceară anchetă, conform atribuţiilor sale, devenind astfel la fel de penal ca şi cei ce au pus la cale aşa ceva şi au transpus în practică. Aşa ceva ...Acum însă, când totul a ieşit la lumină cum e cu statul de drept prin România, rămâne de văzut cum se rezolva această "ispravă". Sunt tare curios să văd reacţia preşedintelui României, a ministrului justiţiei, dar mai ales a Parlamentului. Situaţia e prea gravă pentru a fi băgată sub preş, se adevereşte că am devenit cu adevărat un stat mafiot, nu un stat de drept. Să nu uităm însă că şi UNJR ştia de aceste inginerii de peste un an, dar a tăcut ca mortu-n păpuşoi...sursa: http://www.luju.ro/magistrati/parchete/planul-de-fabricare-a-dosarelor-vizionati-uluitoarea-recunoastere-a-lui-augustin-lazar-despre-actul-de-infiintare-a-politiei-politice-protocolul-dintre-servicii-si-parchete-a-fost-anulat-de-procurorul-general-este-adevarat-ca-a-existat-un-protocol-care-nuPLANUL DE FABRICARE A DOSARELOR – Vizionati uluitoarea recunoastere a lui Augustin Lazar despre actul de infiintare a politiei politice. Protocolul dintre servicii si parchete a fost anulat de Procurorul General: “Este adevarat ca a existat un protocol care nu mai exista. Cred ca este si o lipsa a mea, nu am facut mare caz atunci cand am preluat mandatul, sa spun: 'Nu mai exista niciun protocol'. In protocol se discuta despre echipe operative intre Ministerul Public si serviciile de informatii”Iata dovada suprema a existentei statului mafiot de care a vorbit Traian Basescu, care s-a manifestat in ultimul deceniu prin fabricarea de dosare pe filiera SRI-DNA, dar si a altor serviciile de informatii si mari parchete, gratie unui protocol secret semnat intre aceste institutii. Dupa recunoasterea facuta catre UNJR de Departamentul Securitatii Statului, care a confirmat ca in baza unei hotarari a CSAT s-au format echipe mixte magistrati-ofiteri ai serviciilor secrete s-a creat un camp tactic in Justitie care a urmarit deschiderea de dosare penale, inclusiv pentru impiedicarea unor politicieni de a accede in functii importante de stat.Prezent la sedinta din 18 ianuarie 2017, Procurorul General al Romaniei, Augustin Lazar (foto), arecunoascut ca a existat un protocol secret intre servicii si parchete, care s-a concretizat prinformarea unor echipe mixte de magistrati si ofiteri de informatii, dar ca acest protocol ar fi fost incetat de el personal, cand a preluat sefia Ministerului Public.Augustin Lazar a marturisit membrilor CSM si reprezentantilor asociatiilor profesionale ale magistratilor care au luat parte la sedinta in care Procurorul General a confirmat existenta protocolului, ca este inadmisibil sa existe o colaborare a procurorilor cu ofiterii de informatii, intrucat nu este permisa de lege imixtionarea celor din urma in anchetele penale. Recunoasterea lui Augustin Lazar este foarte grava si confirma politia politica din ultimul deceniu, care a fabricat sute de dosare finalizate cu achitari si cu distrugeri de destine si cariere a unor personalitati publice.Recunoasterea lui Lazar trebuie sa conduca automat la formarea unei comisii parlamentare care sa stabileasca cat de mult au penetrat serviciile sistemul judiciar, cati judecatori si cati procurori se fac vinovati de acceptarea intrarii in colaborare cu serviciile de informatii, in conditiile in care Legea nr.303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor interzice acestora sa fie informatori sau colaboratori ai serviciilor de informatii, sub sanctiunea excluderii din magistratura, fiind prevazuta de lege obligativitatea ca fiecare judecator si procuror sa completeze declaratii pe proprie raspundere ca nu sunt informatori/colaboratori sau ofiteri acoperiti ai serviciilor de informatii.Practic, ne putem afla in situatia in care o ancheta a Parlamentului sa stabileasca faptul ca sute de judecatori si procurori au facut parte ilegal din campul tactic, in special in dosarele rasunatoare de coruptie.Amintim ca in februarie 2016, prezent la bilantul activitatii DNA pe anul 2015, directorul SRI Eduard Hellvig a confirmat oficial: “SRI aloca resurse umane de cel mai inalt nivel in cooperarea cu DNA. Asta se poate traduce in sute de echipe operative comune, care reprezinta un parteneriat inter-institutional de succes. Acest standard de excelenta profesionala este replicat in toata tara. Vreau sa ii asigur pe cei din structurile teritoriale ale DNA ca la nivelul conducerii strategice a SRI acordam o atentie deosebita manierei de cooperare la nivel teritorial.”Iata recunoasterile Procurorului General al Romaniei Augustin Lazar:Prezentam in continuare explicatiile Procurorului General al Romaniei Augustin Lazar sustinute in sedinta Plenului CSM din data de 18 ianuarie 2017, la care au luat parte si asociatiile profesionale ale magistratilor:"Este adevarat ca a existat un protocol care nu mai exista. Cred ca este si o lipsa a mea, care nu am comunicat, nu am facut mare caz atunci cand am preluat mandatul, sa spun: 'Nu mai exista niciun protocol care sa prevada comisii mixte sau echipe mixte sau nu stiu ce'. A existat un protocol in care se discuta despre echipe operative intre Ministerul Public si serviciile de informatii, insa eu mereu mi-am pus urmatoarea problema: acest protocol nu exista, eu nu mi l-am insusit si nu mergem inainte cu astfel de inginerii, sa zic asa, pentru ca ele nu se gasesc in Codul de procedura penala, Doamne Dumnezeule... Noi anchetam, iar dumneavoastra judecati dupa Codul de procedura penala. Nu exista nimic altceva care sa se numeasca echipa mixta sau nu stiu ce.Cine a deschis cursul de criminalistica a putut vedea cu usurinta... acum, o sa va cer scuze, eu sunt titularul unui curs de criminalistica, procurorul este cel care coordoneaza o echipa alcatuita din ofiteri ai politiei judiciare. Ofiterii politiei judiciare sunt, potrivit legii, abilitati sa efectueze acte de urmarire care sunt apte, au caracter legal, pot fi prezentate in fata judecatorului, se pot administra probe si sunt luate de mijloace de probe pentru a se da o solutie intr-un dosar. Procurorul nu face parte din echipa, procurorul este coordonatorul, scrie in Codul de procedura penala, conduce si coordoneaza activitatea politiei judiciare. El nu se confrunta cu niciunul dintre membrii din echipa de ofiteri ai politiei judiciare. Ea este alcatuita strict din acei ofiteri. Cine vine din exterior cu mapa la subtioara pentru a aduce informatii acelor care lucreaza nu are ce se adresa nici ofiterilor politiei judiciare pentru ca nu are abilitarea de a efectua impreuna cu ei acte de urmarire penala, ci celui care conduce si coordoneaza aceasta activitate.Se poate discuta de o echipa daca ne asezam la masa si ei vin cu mapa si ne prezinta mapa activitatii informative din care rezulta anumite infractiuni ca orice alta institutie. Orice institutie, orice functionar public, daca afla despre savarsirea unei infractiuni trebuie sa sesizeze organele competente. Dar nu are ce cauta, si eu as zice ca lucrurile astea mie mi-au fost foarte clare nu de atunci, eu fac de mult timp activitate de urmarire penala, nu are ce cauta operatorul de informatii sa imi conduca ofiterii meipentru ca eu le spun ce au de facut, si le spun in scris si motivat cum spune Codul de procedura penala, sinu are nici ce sa ma conduca pe mine procuror, in afara de cazul ca, Doamne fereste, eu comit o infractiune. Asa ca imi pot imagina ca a fost o comisie mixta, nu stiu ce si cum, ca si eu as dori sa stiu, dar poate Inspectia Judiciara sa afle de vreo comisie de asta mixa ca a facut cumva anchetele,ca a facut altcineva acte de urmarire in afara ofiterului abilitat si ca a semnat actele prin care a dat dispozitii procesual penale altcineva decat procurorul care trebuia sa o faca.Eu imi doresc sa va asigur ca sub mandatul meu, de cand mi-am luat acest mandat, am discutat cu colegii mereu: 'daca doriti sa fiti magistrati ai Ministerului Public si doriti sa fiti luati in serios, urmariti-va, supravegheati-va ofiterii de politie judiciara cu ceea ce fac ei, dar sa stiti pas cu pas, si nici nu va substituiti actelor lor, decat in situatiile in care sunt niste cauze mai complexe unde vedem ca politia are dificultati si acolo procurorul personal intra si face un act de urmarire penala'. Dar nu are ce face sa se substituie, si mereu i-am incurajat: 'indepliniti-va atributiile de magistrati ai Ministerului Public pentru ca voi raspundeti de drepturile fundamentale si de ansamblul procesual penal al dosarului'.In acest context, nu vad locul acestei comisii mixte! Care ce sa faca aceasta comisiei mixta? Nu are ce... Mai ales acum... noi suntem privilegiati ca avem un nou cadrul legal prin care ne arata foarte clar ca ofiterii de informatii nu au atributii nici macar in materie de interceptari, de supravegheri operative, etc., decat in cazul in care avem de-a face cu infractiuni specifice, la securitatea nationala, terorism si alte chestiuni de acest mod. Si, in rest, fiecare procuror care crede, este convins ferm ca este magistrat al Ministerului Public trebuie sa isi conduca anchetele, sa isi conduca ofiterii politiei judiciare si sa nu permita nimanui sa intre in acest spatiu de care el raspunde personal. Aaa, incalca institutional, se trimit prin posta sau vine reprezentantul operatorului de informatii cu mapa la subtioara si prezinta conducerii unitatii ce date cred ei ca au relevante pentru a se desfasura o ancheta. In rest, numai de bine!”Iata textul legal incalcat cu brutalitate in Romania de regimul Traian Basescu, care a pus bazele functionarii unei justitii oculte paralele pe care astazi insusi Traian Basescu o califica drept “stat mafiot”Legea nr.303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor:Art. 7 - (1) Judecatorii, procurorii, magistratii-asistenti, personalul de specialitate juridica asimilat acestora si personalul auxiliar de specialitate al instantelor judecatoresti si parchetelor nu pot fi lucratori operativi, inclusiv acoperiti, informatori sau colaboratori ai serviciilor de informatii.(2) Persoanele prevazute la alin. (1) completeaza, anual, o declaratie autentica, pe propria raspundere potrivit legii penale, din care sa rezulte ca nu sunt lucratori operativi, inclusiv acoperiti, informatori sau colaboratori ai serviciilor de informatii.(3) Consiliul Suprem de Aparare a tarii verifica, din oficiu sau la sesizarea Consiliului Superior al Magistraturii ori a ministrului justitiei, realitatea declaratiilor prevazute la alin. (2).(4) Incalcarea dispozitiilor alin. (1) conduce la eliberarea din functia detinuta, inclusiv cea de judecator sau procuror.
02. Ce serviabil era cu SRI în 2011 dl controlor-şef Cezar Preda - Jan 19, 2017 1:43:00 PM
foto: ziare.comNe dăm cu curul de pământ jelind cât de mult şi-a depăşit atribuţiile legale SRI, amestecându-se în tot şi în toate, în special pe fondul controlului deficitar din partea Comisiei comune de control parlamentar. Păi cum să nu se ajungă în situaţia de azi, când de-a lungul timpului membrii acestei comisii practic s-au lăsat controlaţi de SRI, în loc să fie invers? Avem vreo garanţie că în această legislatură va fi cumva altfel? Eu zic că nu, când l-am văzut nominalizat iar în comisie, din partea PNL acum, pe dl Preda Cezar-Florin.Nu pot avea încredere în dumnealui ca şi controlor, când îmi aduc aminte cum prin 2011, ca preşedinte al acestei comisii, dl Preda Cezar-Florin, deputat PDL pe atunci, n-avea altceva de făcut decât să propună ca anumiţi ofiţeri SRI să fie numiţi în calitate de organe de cercetare penală speciale, adică o reîntoarcere la atribuţiile fostei Direcţii a VI-a cercetări penale a Securităţii. Proiectul de lege i-a trecut prin adoptare tacită de Camera Deputaţilor, fiind însă respins definitiv de Senat. Detalii găsiţi aici: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=12164http://www.cdep.ro/proiecte/2011/400/90/9/pl652.pdf
03. Graţieri şi graţieri - Jan 18, 2017 4:41:00 PM
foto: stiripesurse.roCe-ţi este şi cu graţierile astea, scandal în toată regula, iar polarizarăm o bună parte a societăţii (că doar nu stau babele de pe marginea şanţului să-şi dea cu părerea şi despre asta).Dacă stăm însă să ne uităm prin Constituţie în legătură cu asta, vedem că chiar este o problemă.Cum va să zică, preşedintele României acordă graţierea individuală, conform art 94 lit d). Adică om cu om, decret cu decret. Nu are nici o restricţie, nu dă socoteală nimănui, dacă vrea muşchii lui graţiază, dacă nu rămâne nu. Poate cere dacă vrea avize consultative sau date de la tot felul de instituţii, decizia e însă doar în pixul lui, aşa reiese din legea 546/2002 privind graţierea si procedura acordării graţierii.Pe de altă parte, graţierea colectivă este atributul Parlamentului, prin adoptarea unei legi organice, conform art 73 alin (3) lit l). Ceea ce presupune depunerea unui proiect de lege, cu expunere de motive, obţinerea de avize, dezbatere publică şi parlamentară, posibilitate de contestare la CCR. Lucru complicat, după cum bine se ştie. Iar prin graţiere colectivă se înţelege că fac obiectul ei minim 2 persoane.Ce ne facem însă dacă în aceeaşi zi preşedintele graţiază, prin decrete individuale totuşi, cel puţin două persoane? Că nu scrie nicăieri că trebuie să graţieze maxim o persoană într-o zi! Nu s-ar putea interpreta, de cei care vor totuşi scandal politic, că ar fi vorba de o graţiere colectivă? Şi dacă tot ţinem să ne scandalizăm, de ce procedurile premergătoare graţierii nu sunt aceleaşi atât în cazul graţierii individuale, cât şi a celei colective? Nu cumva este o discriminare pentru unii dintre condamnaţi? Asta una la mână, dar dacă te iei după declaraţia de azi a procurorului general de pe lângă ÎCCJ, cum că "Nu există justificare raţională să venim cu acte de clemenţă, afară de cazul că nu avem vreun interes ocult", ne putem pune întrebarea de ce mama dracului mai e prevăzută graţierea şi amnistia în Constituţia României?P.S. N-am înţeles însă de ce Guvernul vrea să dea o ordonanţă de urgenţă pentru o graţiere colectivă. Care e urgenţa totuşi? Că peste două săptămâni începe sesiunea parlamentară, aşa că mai bine depunea o iniţiativă legislativă şi cerea să fie dezbătută în regim de urgenţă. Că uite, după tot circul de azi, cam tot acolo se ajunse.
04. Coldea, doar un turist nevinovat? - Jan 17, 2017 8:51:00 AM
foto: antena3.roZice Ghiţă că l-a plimbat pe Coldea prin tot felul de locuri exotice, pe banii firmei sale. Dacă se dovedeşte că aşa s-a întâmplat, e grav. Grav pentru siguranţa naţională a României. Pentru că din ce spune Ghiţă, nu reiese şi că pe timpul acestor deplasări în străinătate generalului Coldea i s-ar fi asigurat protecţia, în virtutea secretelor al căror depozitar este. Mai mult, Ghiţă ne spune că musiu Coldea i-a cerut documente cu care să-şi justifice aceste deplasări. Lucruri grave din punctul de vedere al atribuţiilor structurii de protecţie contrainformativă a SRI. Dacă n-au ştiut cum se deplasa în străinătate Coldea, ar trebui anchetaţi toţi care aveau atribuţii pe această linie de muncă. Dacă au ştiut şi nu l-au informat pe directorul SRI, căruia îi sunt direct subordonaţi, e şi mai grav. Dar dacă au informat şeful serviciului şi Coldea a rămas în funcţie, reuşind să-i prostească pe toţi în urma anchetei din 2014 despre aflăm abia acum din dezvăluirea lui Ghiţă de aseară, atunci e nasol rău, rău de tot. Pentru că astfel şi afirmaţia lui Ghiţă cum că Coldea lucrează pentru un serviciu străin devine credibilă.Aşa că sunt destule suspiciuni rezonabile ca în acest caz Parchetul militar să înceapă o anchetă. E singura instituţie care poate merge până la capăt cu ancheta.Apropo de Coldea, oare şefii operativi ai CIA, FBI, Mossad, FSB, MI5, MI6 de exemplu, tot aşa s-or deplasa în străinătate în vacanţe? Eu cred că nu.
05. Iohannis, eşti şi tare de urechi cumva? - Jan 12, 2017 9:24:00 AM
foto: evz.roNoi ştiam că preşedintele nostru e cam mut, dar acu se dovedeşte că e şi tare de urechi. Deşi era întrebat cu insistenţă ieri de un reporter ce părere are despre declaraţiile lui Ghiţă, Iohannis a făcut pe mutu-n păpuşoi, ca şi cum n-auzea întrebările. Păi se poate aşa, herr preşedinte? Te-ntreabă cineva cum e cu decredibilizarea unor instituţii fundamentale din cauza unor şefi şi te faci că nu auzi? Chestia aia, "da a văzut cineva aceste înregistrări" nu ţine, bre, parcă acu câteva zile ne vorbeai despre prevenţie sau ai uitat aşa de repede ce bălmăjai? Sau, mai ştii, mergi pe principiul mersului pe burtă, nu mă bag, n-am văzut, n-am auzit, că altfel cine ştie ce mai scot ăştia la iveală de prin sertare? Apropo, dacă dna Shhaideh a fost o problemă de siguranţă naţională, Coldea şi Kovesi n-or fi şi ei, prin prisma dezvăluirilor lui Ghiţă? Măcar alea referitoare la posibila şantajare la adresa unui prim-ministru în funcţie sau discuţiile purtate în prezenţa şefului staţiei CIA în România.


06. Ofticată rău Codruţa Kovesi azi - Jan 9, 2017 6:42:00 PM
foto: luju.roNu comentez, nu comentez, nu comentez, cam atât a ştiut madam Luluţa să răspundă azi la întrebările incomode ale ziariştilor. Ofticată rău, face mofturi când e vorba de denunţuri la adresa ei. Păi, bine cucoană, de ce denunţurile altor infractori au fost şi sunt bune, iar cele ale lui Ghiţă nu sunt? Te ştii cu musca pe căciulă, ai? Ca tacâmul să fie complet, baschetbalista ne mai anunţă că a depus reclamaţii peste tot, cum că vezi domne, i se distruge reputaţia. Vrea represalii, probabil că speră ca CNA, de exemplu, să interzică difuzarea de informaţii despre casetele lui Ghiţă şi comentariile despre acestea. Dacă se ştie însă nevinovată, machea de ce nu depune o plângere penală sau civilă, aşa cum ni se spune că trebuie să procedeze orice cetăţean? Ar mai fi ceva, în ţările care au oameni cinstiţi în conducerea la vârf, cei cu competenţa necesară ar fi suspendat-o de mult din funcţie pe Kovesi, până la lămurirea acuzaţiilor ce i se aduc. Deocamdată, la noi asta se dovedeşte a fi încă utopie. 
07. Iohannis, vorbitor la pereţi - Jan 7, 2017 4:58:00 PM
foto: hotnews.roUrmărind discursul lui Iohannis de ieri de la CSM, mi-am adus aminte de momentul confruntării electorale cu Ponta din campania electorală pentru prezidenţialele din 2014. Ştiţi, momentul ăla în care Iohannis se uita la pereţi, iar Ponta turuia întruna despre măreţele realizări ale guvernării sale. Cam aşa a fost ieri, Iohannis turuia numai aiureli despre politicieni, iar membrii CSM l-au lăsat să-şi facă şi el momentul, cum se zice.Acu, sincer să fiu, m-aş fi aşteptat ca măcar un membru CSM să-l pună la punct pe vorbitorul la pereţi, cum a făcut Mona Pivniceru cu Băsescu. Sau poate că respectivii au conştientizat penibilitatea lui Iohannis şi l-au lăsat în boii lui, urmând a-şi rezolva în linişte problematica ordinii de zi după ce respectivul a părăsit sala?Asta e, Iohannis a mai dovedit încă o dată cu nu înţelege cum merge treaba în democraţie. Probabil se crede un mic Gheorghiu-Dej, din perioada anchetării şi condamnării lui Lucreţiu Pătrăşcanu.P.S. Oare faptul că Iohannis n-a suflat un cuvânt despre despre criza de credibilitate a şefei DNA şi prim-adjunctului SRI s-o datora faptului că încă n-a aflat de la televizor despre casetele lui Ghiţă?
08. Unii sunt "penali" pe viaţă, alţii reabilitaţi. Ce o să zică CCR? - Jan 6, 2017 10:38:00 AM
foto: ccr.roÎntr-un fel, e bine că Legea 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea guvernului României a fost atacată la CCR, pentru că astfel se va clarifica pentru viitor dacă vestitul art. 2 este sau nu constituţional. De ce zic că e bine? Vă prezint mai jos cum este reglementată recrutarea în M.Ap.N. şi S.R.I., pentru a vedea că avem criterii diferite, deşi este vorba de militari în ambele cazuri, iar în cazul SRI criteriul este acelaşi ca pentru un membru al Guvernului.
Cazul M.Ap.N. : A. CRITERII GENERALE DE RECRUTARE (valabile pentru toţi candidaţii, indiferent de opţiune):
Criteriile generale de recrutare pe care trebuie să le îndeplinească, cumulativ, candidatul care optează pentru profesia de militar în activitate ori pentru a urma cursurile unui colegiu naţional militar (învăţământ liceal) sunt următoarele:
c) să nu fi fost condamnat pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei infracţiuni săvârşită cu intenţie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea profesiei de militar în activitate ori pentru a urma cursurile unei unităţi de învăţământ liceal militar, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

Cazul S.R.I.:1. Ca să te poţi angaja la SRI trebuie, conform legii, să îndeplineşti anumite condiţii, printre care:
să nu fii în curs de cercetare, urmărire sau judecată penală sau să nu fi fost condamnat penal;    Legea 90/2001:"Secţiunea a 2-a Componenţa Guvernului
Articolul 2Pot fi membri ai Guvernului persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară, se bucură de exerciţiul drepturilor electorale, nu au suferit condamnări penale şi nu se găsesc în unul dintre cazurile de incompatibilitate prevăzute în cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare."Aşadar, cadrul legal pentru cei care doresc să devină cadre militare ale M.Ap.N. este ceva mai permisiv decât în cazul S.R.I., care e însă la fel de restrictiv în privinţa condamnării penale ca şi pentru un membru al Guvernului.Dacă aş fi judecător la CCR, eu aş declara neconstituţional atât art.2 din Legea 90/2001, cât şi prevederea legală din cazul SRI şi aş cere Parlamentului să prevadă în plus expresia "cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea" prevăzută pentru cadrele M.Ap.N. Cred că astfel am intra în normalitate.surse: https://dmru.mapn.ro/pages/view/98          https://www.sri.ro/profilul-angajatului.html 
09. Actualizăm şi noi legea alegerilor locale? - Jan 5, 2017 3:32:00 PM
foto: oltenasul.roAşadar, la Craiova, ca şi în alte localităţi, o să avem alegeri anticipate pentru funcţia de primar. Probabil destul de repede, că doar PSD-ul n-o să lase să-i scape încă valul de simpatie de care s-a bucurat cu ocazia alegerilor parlamentare.Ce mă interesează însă este dacă alegerile vor fi organizate şi desfăşurate tot după forma actuală a legii electorale, ca şi cele din 5 iunie 2016. Formă a legii care a băgat în boală până şi pe membrii BEC, din cauza ambiguităţilor şi lipsurilor, de au trebuit să dea o mulţime de decizii pentru interpretarea corectă a unor articole. Cu minim efort, s-ar putea corecta fie de guvern, fie în Parlament, doar prin simpla consultare a site-ului BEC de la localele din 2016. Precum şi prin preluarea lucrurilor bune făcute pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare, precum chestia cu filmarea video a numărării voturilor.
10. Bădăranul Iohannis - Jan 5, 2017 2:25:00 PM
sursa foto: evz.roAm crezut că n-am să mai văd la Cotroceni un preşedinte care să aibă acelaşi comportament ca al lui Băsescu. M-am înşelat şi încă rău de tot.Ce am văzut aseară la Iohannis, cu ocazia depunerii jurământului de către membrii guvernului, m-a lăsat cu gura căscată, cum se spune. A fost de o bădărănie crasă. Nu a făcut altceva decât să confirme ce a spus Vadim despre el: un neamţ second-hand refuzat la export.P.S. Felul în care acelaşi Iohannis a folosit perfectul-simplu ne arată cât de greu "realizează" cum au mers treburile prin ţară, pe perioada campaniei electorale. Cine a urmărit - cu interes electoral, desigur - ce au spus Dragnea&co în perioada respectivă a aflat încă de pe atunci că Dragnea e cel care ştie în integralitate programul de guvernare ...  
11. Toţi craiovenii sunt pe cale de a avea un trai decent ... - Jan 4, 2017 9:38:00 AM
"Voi pleca de la primărie doar pentru o funcţie din care pot să ajut mai mult Craiova", cam aşa spunea dna primar Lia Olguţa Vasilescu când ne-a anunţat că va candida pentru un post de parlamentar. Ei, uite că e pe cale să obţină o funcţie mare, cea de ministru al muncii. Ce-o avea însă comun această funcţie cu promisiunea făcută electoratului craiovean care a votat-o să fie primar, numai Dumnezeu ştie. Poate că dumneaei speră că din această funcţie va putea să facă ca toţi craiovenii să primească, prin excepţie de la lege, pachete sociale în cuantum egal cel puţin cu salariul mediu brut pe ţară care să le asigure un nivel de trai şi mai decent decât cel asigurat celor doar 17000 de familii la care făcea menţiune în campanie pe panourile publicitare din oraş... 
12. SMS-ul, norocul mutului - Dec 31, 2016 7:28:00 AM
foto: cyd.roNoroc că s-a inventat chestia asta cu SMS-ul, că altfel, pentru ca toată lumea să afle de desemnarea unui candidat pentru funcţia de prim-ministru, preşedintele trebuia să apeleze probabil la metodele străvechi de anunţare, adică prin toacă, aprinderea focurilor pe culmile cele mai înalte, olăcari şamd. Degeaba ai o cohortă de reporteri acreditaţi la Cotroceni, când mutu vrea să-şi confirme cu tărie porecla de mut aşa se procedează. Iar dacă vrei să afli ceva cu adevărat oficial, n-ai decât să stai permanent pe pagina electronică a Monitorului Oficial. Jalnic comportament.În încheiere pe anul acesta, sper ca şi mesajul de Anul Nou să fie transmis poporului tot prin sms. Eu unul nu-mi doresc ca vreo televiziune să-l transmită, doar gândul că va trebui să-i văd iar zâmbetul ăla idiot la final va face să-mi stea sarmaua-n gât.La mulţi ani!  
13. Care o fi mai propagandist al terorismului, Akram Shhaideh sau Luigi Boicea? - Dec 28, 2016 6:32:00 PM
foto: click.rofoto: gds.roAvem deci o nouă propunere de candidat din partea PSD+ALDE pentru funcţia de prim-ministru, care a plecat deja în plic către Cotroceni. Ce o ieşi până la urmă, om vedea zilele următoare.Până atunci, nu ne-am lămurit deloc ce a fost în neregulă, oficial, cu dna Shhaideh. Păi dacă soţul dumneaei este un risc la adresa siguranţei naţionale, cum se face că e liber? Că e plin internetul despre părerile lui despre regimul sirian sau propaganda pro-Hezbollah, păreri folosite de "propaganda" internaută pentru a justifica refuzul lui Iohannis. Aşadar, dacă Akram Shhaideh este susţinător al Hezbollah, e normal oare ca el să fie liber, în timp ce pe tânărul din Craiova, Constantin Luigi Boicea, despre care se spune că a devenit adept al ISIS l-au umflat de două ori până acum? Că în cazul lui Boicea, ÎCCJ a decis ieri menţinerea cercetării în stare de arest preventiv, fiind suspectat de propagandă ISIS, după cum ne-a informat Mediafax . 
14. De ce merită unii scuipaţi - Dec 27, 2016 2:53:00 PM
sursa foto: lefrigaro.roVă aduceţi aminte cum tot apăreau, apar şi o să mai apară unii pe la TV să ne spună - când guvernul făcea "boacăne" care stârneau mânia populaţiei - chestia aia cum că ""vai, vai, cum să dăm guvernu jos, vreţi ca România să intre în criză, să se prăbuşească economic şi financiar şamd"?E, uite acu avem o criză politică majoră, dar mai ales, avem un guvern în funcţie care nu-şi poate exercita pe deplin atribuţiile, gestionând doar treburile curente ale ţării. Nu mă mai refer la cauze, sunt arhicunoscute deja. Şi a trecut deja mai mult de o săptămână de când suntem în situaţia asta, cu şanse mari ca criza să se adâncească, dacă coaliţia majoritară din Parlament va decide în final să-l suspende pe preşedinte pentru decizia de azi.Şi uite totuşi că deşi suntem în criză politică de joia trecută, ţara şi-a văzut de drumul ei şi nu a dispărut de pe hartă, oamenii obişnuiţi şi-au văzut liniştiţi de traiul zilnic. Aşa că dacă de acu-nainte mai vedem vreun bou d-ăsta politic care mai încearcă să ne prostească cu chestia aia de la începutul articolului, merită să-l tratăm doar cu un scuipat fix între ochi.

15. Dacă Shhaideh câştiga prezidenţialele, când se apucau serviciile s-o verifice? - Dec 24, 2016 8:35:00 AM
foto: romaniatv.netCe-şi mai dau unii cu părerea - îndeosebi politicieni sau oameni din mass-media - cum că vezi domne, pentru că dna Shhaideh ar urma să devină prim-ministru şi vicepreşedinte al CSAŢ, se impun verificări suplimentare din partea serviciilor secrete, mai ales în ceea ce îl priveşte pe soţul acesteia. Vorbe aiurea-n tramvai, aruncate de unii care habar nu au de munca ofiţerului operativ care face astfel de verificări. Ca să nu mai zic de habarnismul total al acestora în privinţa cunoaşterii legislaţiei specifice în domeniul accesului la informaţiile clasificate.Pe scurt, ca să n-o lungesc, dacă serviciile de informaţii ar fi avut "ceva" de spus preşedintelui Iohannis în legătură cu dna Shhaideh şi familia ei, i-ar fi spus imediat - având în vedere în primul rând rolul de prevenţie al serviciilor secrete stabilit prin legile specifice -, pentru că dumneai a fost în atenţia lor cel puţin de când a fost propusă şi numită în funcţii înalte ale statului român. Ar fi avut timp suficient să-i prezinte datele de interes operativ preşedintelui în cele peste 24 de ore de când acesta a aflat de propunerea dnei Shhaideh până la declaraţia că va desemna candidatul de prim-ministru după Crăciun.Aşa că, mai degrabă preşedintele a fost luat prin surprindere de nominalizarea făcută de Dragnea - şi nu de PSD, sunt sigur mie-n sută de asta - şi încearcă să afle cum va reacţiona o parte a străinătăţii dacă o va desemna pe Shhaideh. Pentru că e o situaţie destul de neobişnuită, nu vezi în fiecare zi că o ţară membră UE şi NATO ajunge în situaţia de a avea prim-ministru un musulman. Pentru că România nu e totuşi Turcia, nu?În încheiere, ca unul care am lucrat în domeniu şi am făcut nenumărate verificări pentru numirea în funcţie a unor oameni, aş avea o întrebare pentru cei care se dau de ceasul morţii cu privire la accesul dnei Shhaideh la şedinţele CSAŢ: dacă doamna  candida şi câştiga alegerile prezidenţiale, cum ar fi trebuit procedat? Credeţi că abia după aflarea rezultatului alegerilor s-ar fi apucat serviciile de verificări?
16. Dacă Shhaideh era evreică, mai cârâia vreunul? - Dec 22, 2016 8:34:00 AM
Dl Dragnea a propus drept candidat pentru funcţia de prim-ministru pe dna Sevil Shhaideh. Cetăţean român, cu origine turco-tătară şi de religie musulmană şi cu toate drepturile la purtător din punct de vedere al legii. Foarte bine, era dreptul domniei sale să nominalizeze pe cine vrea, chiar şi în dispreţul Statutului PSD, care prevede că candidatul pentru această funcţie ţine de competenţa Congresului PSD.Numai că această propunere a inflamat negativ deja spiritele, mai ales pe reţelele de socializare şi îndeosebi în privinţa religiei doamnei candidat. N-are rost să continui să mă refer la această "problemă", nu sunt nici extremist, nici xenofob. Întreb însă doar atât, dacă cumva doamna în cauză era evreică şi de religie iudaică ortodoxă ar mai fi cârâit cineva împotrivă? Eu cred că nu.P.S. Sper însă că doamna în cauză, după ce va primi votul de încredere în Parlament - căci sincer nu văd de ce Iohannis ar refuza propunerea lui Dragnea, în condiţiile în care doar PMP ar mai putea propune azi un candidat, probabil Băsescu ofertându-se din nou - să nu fie doar o soluţie vremelnică şi să-i cedeze apoi locul lui Dragnea, după ce acesta îşi va "rezolva" problema cu legea 90/2001. Că parcă aşa a rezultat din declaraţiile de ieri ale şefului PSD, nu?
17. Craiovenii, iar la vot? - Dec 20, 2016 3:16:00 PM
sursa foto: stiripesurse.roDupă cum se prezintă situaţia, craiovenii or să meargă iar la vot, de data asta pentru a-şi alege un nou primar. Pentru că chestia aia cu "MULŢUMESC CRAIOVA, CONTINUĂM ÎMPREUNĂ" a expirat, dovedindu-se doar praf în ochii electoratului. Dragnea a fost suficient de clar azi, toţi aleşii locali care au obţinut mandate de parlamentari vor activa în Parlament şi-şi vor da demisia din funcţia de la nivel local. Ba chiar le-a şi dat peste nas unora dintre ei, spunându-le că nu au candidat.pentru a trage lista în sus, aceasta fiind trasă de programul de guvernare.Aşadar, dacă Olguţa nu primeşte cumva vreo derogare de la Dragnea - că doar s-au mai vazut cazuri, Ponta cum  a candidat pentru Parlament dacă nu cu derogare -, o luăm de la cap iar. Intrebarea care se pune însă este cine va candida din partea dreptei politice. Vom avea iar "n" candidaţi sau orgoliile vor fi trecute pe planul doi şi vom avea o candidatură unică a dreptei? Dar şi mai important, or fi învăţat cei din conducerile partidelor de dreapta ceva din eşecurile în faţa PSD din cele două runde de alegeri ale anului 2016? 
18. Profesorul Dănăilă în mijlocul neantului - Dec 18, 2016 5:29:00 PM
A fost o lună în care activitate şi imaginea d-lui Dănăilă a fost promovată zilnic pe ecranele TV, afişe, mitinguri şi reţele sociale. Înclini să crezi că a fost ceva normal, doar a fost o lună de campanie electorală, iar domnia sa era prototipul omului profesionist şi cinstit. Numai că, ce să vezi, cum se terminară alegerile, dl Dănăilă dispăru brusc din peisajul public. Uite aşa, dintr-o dată, îl făcură nevăzut. Chestie normală, ar zice unii, s-a văzut clar că omul nu le are cu dedesubturile politicii. Cum să facă parte, de exemplu, din delegaţia care a mers la consultările cu preşedintele Iohannis cineva cu profilul d-lui Dănăilă?! Aşa că şi-au făcut din nou apariţia sforarii, combinagii de profesie, cooperativa într-un cuvânt. Aceeaşi pe care îi ştim de ani şi ani de zile şi care au adus PNL în situaţia jalnică de acum. Şi care nu se vor lăsa daţi la o parte cu nici un chip, după cum decurg lucrurile. Am scris rândurile astea gândindu-mă la o fotografie din campanie cu dl Dănăilă în mijlocul unui grup, iar cineva a scris la comentarii: "Prof. Dănăilă în mijlocul neantului". Câtă dreptate a avut respectivul!
19. Cum să crezi că poţi băga pe 20 în 5 sau 6?! - Dec 17, 2016 8:06:00 AM
Ştiri peste ştiri despre discuţii ascunse cu Tăriceanu şi Băsescu. Ştiri care ne spun că au fost ofertaţi chiar cu şefia PNL, poate astfel se face un alt guvern, "guvernul meu" cum a zis Iohannis.Pentru membrul obişnuit al PNL, astfel de oferte sună ca o blasfemie. Nu spun mai multe.Dar aşa ceva e ca şi cum ai încerca, aritmetic, să bagi cumva pe 20 in 5 sau 6, ceea ce nu va da decât cu zero  în faţă şi apoi virgulă. Dar cum în politica nu e ca la aritmetică în multe privinţe, sunt unii care cred că astfel poţi face ca din 20 să obţii peste 50 şi îi scriu chiar şi lui Moş Crăciun în sensul acesta. Numai că se pare că anul acesta moşul a pregătit darurile pentru altcineva.sursa foto:facebook Daniel Georgescu


20. Ia zi dl Dragnea, p-asta o stiai? - Dec 15, 2016 5:14:00 PM
foto: stiripesurse.roToata lumea moare de grija nominalizarii sau nu a d-lui Dragnea drept candidat din partea PSD pentru functia de prim-ministru.Pana ne lamurim insa macar daca macar partidul il va nominaliza drept candidat pentru consultarile cu Iohannis, dl Dragnea si aia care-l tot dau candidat pentru funcţia de prim-ministru ar face bine sa citeasca atent si art 109 alin (2) din Constitutie care prevede ca "...Trimiterea in judecata a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din functie. ..."? Asta e bonus pe langa prevederea din Legea 90/2001. Dl Dragnea e trimis in judecata in dosarul ala cu fosta sotie. Asa ca, chiar daca ar fi desemnat sa formeze guvernul si ar obtine si votul de incredere in Parlament, in secunda doi e suspendat de drept, prim-ministrul fiind si el membru al guvernului. Dar nu-i asa, parca da bine la emisiuni tv sa tii publicul in priza decat sa faci un minm efort sa te documentezi corect. Asta ca sa nu mai zic de toti aia care participa din partea partidelor sau se dau mari analisti politici, sunt la fel de bata...
21. Doar Pest Repeller o mai face bine PNL-ului? - Dec 15, 2016 7:42:00 AM
foto: roinsect.roMult clamata reformare a noului PNL se pare că a fost doar praf aruncat în ochii alegătorului, rezultatele alegerilor parlamentare spun totul despre credibilitatea ei. Bomboana pe colivă în acest sens se poate spune că a fost componenţa delegaţiei care a fost ieri la consultările cu preşedintele Iohannis. Să-i vezi acolo pe trei dintre arhitecţii prăbuşirii PNL în preferinţele electoratului şi mă refer la Falcă, Buşoi şi Petrache spune totul. Mă mir că în locul lui Hava nu l-au trimis pe Tase sau Mişu Voicu, ca să fie tacâmul complet. Dacă continuăm aşa, nu ne mai facem bine niciodată ca partid, păşim cu succes pe calea deja bătotărită de PNŢCD. Să fie oare singura soluţie achiziţionarea de aparate de tip Pest Repeller pentru îndepărtarea dăunătorilor de prin sediile partidului? Se pare că da, iar în sediile centrale de la Bucureşti ar trebui chiar câte unul pentru fiecare priză!Altfel, nu facem decât să-i oferim în continuare subiecte lui Pătraru pentru a face zilnic mişto total pe seama noastră.
22. Când Constituţia e Constituţie şi preşedintele României chiar este Preşedinte - Dec 14, 2016 9:59:00 AM
foto: psnews.roDiscuţie între Iohannis şi delegaţia PSD pe tema desemnării candidatului de prim-ministru:Iohannis: Bună ziua. Dragnea: Bună ziua.Iohannis: Ştiţi scopul acestei întâlniri. Dragnea: Da, domnule preşedinte. Propunerea PSD este ca eu să fiu desemnat.Iohannis: Bun. S-o luăm pe-ndelete. Art. 16 alin (3) din Constituţie prevede că "funcţiile şi demnităţile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condiţiile legii"...Dragnea: Dar...Iohannis: N-am terminat. Coroborat cu art. 105 alin (2) din aceeaşi Constituţie care prevede că în cazul funcţiei de membru al Guvernului "alte incompatibilităţi se stabilesc prin lege organică"...Dragnea: Domnu preşedinte...Iohannis: Mai aveţi puţină răbdare, termin imediat. În consecinţă, Parlamentul României a adoptat Legea 90/2001 care prevede că "pot fi membri ai guvernului persoanele care nu au suferit condamnări penale" ...Dragnea: Domnu preşedinte ...Iohannis: Domnule Dragnea, aici nu suntem la dezbateri organizate de vreun post de televiziune. În consecinţă, văzând şi prevederile art. 80 alin (2) care stipulează că "preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice" şi consecvent în respectarea jurământului pe care l-am depus în baza prevederilor art. 82 alin (2) din Constituţia României, vă comunic că nu pot lua în considerare propunerea ca dumneavoastră să fiţi desemnat candidat pentru funcţia de prim-ministru. Dacă nu mai aveţi cumva altă propunere ...Dragnea: Şi totuşi, PSD insistă ...Iohannis: Consideraţi această rundă de consultări încheiată. Bună ziua!

23. Dragnea să înghită-n sec, nu poate fi prim-ministru. Deocamdată - Dec 13, 2016 11:52:00 AM
Discuţii peste discuţii dacă Dragnea poate fi nominalizat de Iohannis drept candidat pentru funcţia de prim-ministru. Deocamdată, constituţional şi legal, nu poate. Pentru că art 102 alin (3) din Constituţie prevede că "Guvernul este alcătuit din prim-ministru, miniştri şi alţi membri stabiliţi prin lege organică". În baza acestei prevederi constituţionale, a fost votată şi promulgată legea organică în cauză, în 2001, care prevede că cei condamnaţi penal nu pot fi membri ai guvernului. Iată textul de lege:Legea 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare
."Secţiunea a 2-a Componenţa Guvernului
Articolul 2Pot fi membri ai Guvernului persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară, se bucură de exerciţiul drepturilor electorale, nu au suferit condamnări penale şi nu se găsesc în unul dintre cazurile de incompatibilitate prevăzute în cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare."Deci Constituţia a statuat cum se procedează, lege avem în acest sens, totul e dacă vrem să o respectăm. Asta dacă tot clamăm peste tot că suntem stat de drept.Aşadar, dl Dragnea ar trebui ori să înghită în sec, ori să vadă cum va soluţiona Curtea Constituţională o eventuală sesizare cu privire la neconstituţionalitatea prevederii din legea 90/2001..Deocamdată, altcineva trebuie nominalizat candidat pentru funcţia de prim-ministru. "În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie", chiar şi pentru dl Dragnea, PSD şi aliaţii săi. Aşa scrie în Constituţie la art 1 alin (5).sursa foto: librarie.ro
24. Ce onestitate, ce sinceritate, ce transparenţă la dl Cioloş ... - Dec 9, 2016 8:44:00 AM
foto: flux24.roOnestitate, sinceritate, corectitudine, integritate, transparenţă ... Cuvinte mari de care ieri s-a ales praful. Păcat, dle Cioloş. V-aţi luat înapoi cuvintele rostite acum nici două săptămâni, în interviul dat pentru Ziare.com, cuvinte care au tronat la loc de cinste pe afişele electorale din toată ţara. Cum zice proverbul, ieri v-aţi dat arama pe faţă. Cred că Gâdea jubila ieri, aducându-şi aminte că i-aţi spus că pentru dumneavoastră contează enorm să vă ţineţi cuvântul dat. Ştiţi, implicarea făţişă de ieri a dumneavoastră în campania electorală mă face să cred că Băsescu chiar spunea adevărul când ne-a povestit că eraţi în stare chiar să treceţi la socialişti pentru a putea obţine funcţia de comisar european.Ca să nu existe discuţii, iată ce declaraţi pe 24 octombrie 2016 în comparaţie cu ce aţi spus ieri. Dar mai întâi, să vedem începutul Platformei România 100, că e vorba de acelaşi subiect:"Am promis că nu voi candida în aceste alegeri și că nu mă voi implica politic pe durata acestui mandat. Decizia mea rămâne fermă, iar Guvernul pe care îl conduc rămâne unul independent."24.11.2016:"Unde sunteti dvs. in aceasta campanie, de fapt?Eu sunt la Guvern. Nu mi-am propus sa fiu in alta parte pe perioada acestui mandat, am fost clar si am vrut sa fiu consecvent....Am dat aceste mesaje si direct, de aceea, am acceptat sa particip la mitingul PNL, care a avut loc inainte de inceperea campaniei, de aceea, am participat la dezbaterea USR, ca sa dau acest mesaj. Fiecare pe partea lor si cu diferentele de rigoare intre cele doua partide, ele pot merge in directia pe care am propus-o si in care am dorit sa ma duc, dar m-am oprit acolo, pentru ca atat timp cat nu candidez eu, nu mi se pare firesc sa particip la campanie. ...
Deci sunteti sau nu de acord cu pozele dvs pe afisele lor? Pentru ca, vreti sau nu, asta va face actor in campanie.Eu consider ca as fi actor in campanie daca as fi eu implicat in campanie. Si nu sunt. ..."

08.12.2016:"...Pentru ca aceste proiecte incepute in acest an sa poata continua este nevoie sa fim in masura sa cream o majoritate parlamentara in jurul celor doua partide dupa alegerile din 11 decembrie, in jurul PNL si a USR. In felul acesta putem sa avem sustinerea politica pentru a duce la bun sfarsit proiectele incepute si pentru a continua alte proiecte si alte idei care au reiesit si au izvorat in acest an. Va invit deci sa votam cu Partidul National Liberal sau cu Uniunea Salvati Romania pentru ca acum pot spune, in sfarsit, ca avem cu cine sa ducem Romania inainte!".
surse:1. http://www.ziare.com/dacian-ciolos/premier/dacian-ciolos-despre-implicarea-in-campanie-intrarea-in-politica-si-relatia-cu-pnl-si-usr-nu-pot-sa-fiu-eficient-intr-un-proiect-in-care-nu-cred-interviu-video-1444429
         2. http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_parlamentare_2016-21457071-video-alegeri-parlamentare-dacian-ciolos-invit-duminica-votam-pnl-sau-usr.htm
         3. http://www.ro100.ro/

25. Vanghelie, sursă de inspiraţie? - Dec 8, 2016 2:00:00 PM
Se duse şi campania asta. Numai poveşti cu zâne şi domniţe, balauri şi feţi-frumoşi, ce mai, o desfătare pentru cei interesaţi. Bine că azi se termină, măcar la TV.Mi-a reţinut însă atenţia ceva răspândit pe reţelele de socializare în ultimele zile. Vă mai aduceţi aminte de afişele alea cu GARANTAT VANGHELIE? 


Uite că cineva s-a inspirat din ele, având în minte succesul lor în 2008. S-a "inspirat" doar, că nu trecu mai mult de o lună de când fu acuzat de plagiat în toată regula cu privire la un slogan electoral.