Blogs Home » Life » Gaming » Jocuri - lansari, recenzii

Jocuri - lansari, recenzii

Jocuri - noile aparitii si recenzii pentru ultimele jocuri pe computer, playstation 2 si 3, xbox .

Articole Blog

01. Casa de pariuri Betfair anunta cresteri de 13 % - Sep 11, 2012 1:02:00 PM

casa de pariuri BetafairCompania britanica Betfair specializata pe pariuri sportive a fost salvata de la colaps de aceasta vara plina de evenimente sportive de prima mana , atat pe plan mondial cat si mai ales in Marea Britanie.Astfel Betfair a anuntat o crestere cu 13 % in ultimele trei luni , pana la finele lui iulie.Mare parte a afacerilor companiei au suferit serios in urma modificarii legislatiei taxelor pentru jocurile de noroc, dar partea de pariuri sportive pare a fi salvarea companiei avand o crestere generala de 21 % si 23 % pentru marea Britanie.
Directorul financiar interimar , Stephen Morana, a anuntat astazi ca va parasi compania dupa 10 ani petrecuti acolo, anuntand o luna august cu o mica cadere si pierdere de interes a pariorilorilor britanici pentru campionatul englez de fotbal.Sursa : http://pretulbun.ro/casa-de-pariuri-betfair-anunta-cresteri-de-13/
02. Sound Shapes joc nou de la Sony - Aug 10, 2012 9:05:00 AM

sound-shapesZilele acestea compania Sony Computer Entertaiment a anuntat lansarea mai multor jocuri noi pe piata internationala.Cel pe care vrem sa vi-l prezentam acum se numeste Sound Shapes un joc ce a fost lansat pentru platformele PS3, si PSP Vita. Acest joc este unul plin de culori vii si animatii care mai decare mai interesante.Tot jocul este legat de culori si animatii prin care trebuie sa zbori spre nivelul urmator. Actiunea pare ca una in sistem 2D cu contraste vizuale puternice care sunt vizibile si extrem de usor de inteles. In lumea lui Sound Shapes rosu inseamna moarte asa ca scopul jocului este sa stai cat mai departe de aceasta culoare si sa incerci sa ajungi in cealalta parte a ecranului.Va rog sa priviti o demonstratie video a jocului pentru a intelege mai bine despre ce este vorba :

Cu cat avansezi prin nivelurile jocului poti culege monede colorate. Fiecare dintre acestea adauga o nota muzicala noua jocului, si apar in scorul pe care il poti obtine.
Mai multe monede inseamna mai multe note, sunete si cu cat jocul va evolua dusmanii si capcanele vor adauga si ele note noi, asa ca vei avea nevoie de monede cat ai multe pentru a trece mai departe.
Tot ce faci in acest joc , toate miscarile sunt direct dependente de numarul de note muzicale pe care le ai . Acest joc este un concept nou bazat pe muzica, sunete si culori si de aici si numele jocului Sound Shapes inseamna formele sunetului.
Odata ce ai terminat campania jocului vei debloca inca doua moduri de joc, Death Mode si Beat School. Primul este format dintr-o serie de niveluri foarte inselatoare care te vor captiva foarte usor., in timp ce al doilea iti va testa abilitatile muzicale fortandu-te sa compui melodii pentru a supravietui.
Sound Shapes joc nou de la Sony
03. Amazon intra pe piata jocurilor online sociale - Aug 8, 2012 7:53:00 AM
amazon-jocuri-onlineCel mai mare retailer din lume , compania americana Amazon a lansat primul sau joc social online si odata cu aceasta anuta o competitie stransa pentru compania Zynga.Intrarea pe piata de jocuri noi a marelui brand american i-a luat prin susprindere pe toti din industrie. Primul joc lansat de Amazon se numeste The Living Classics, si a fost conceput pentru a fi integrat in retele de socializare precum Facebook, acolo unde Zynga detine suprematia absoluta.Va puteti intreba pe buna dreptate ce i-a apucat pe cei de la Amazon sa facajocuri online? Compania cu sediul in Seattle anuntase de abia marti ca se va lansa pe piata jocurilor online printr-un departament special din cadrul grupului."Stim ca foarte multi utilizatori ai nostri iubesc jocurile sociale online " se precizeaza pe blogul oficial al companiei. "Stim ca putem face jocuri excelente, accesibile usor care i-ar face pe clientii nostri sa le joace oricand".

Amazon intra pe piata jocurilor online sociale
04. Sase jocuri noi educative pentru vacanta - Aug 7, 2012 9:53:00 AM
jocuri-noi-educativeVara poate reprezenta un moment bun pentru a capta atentia copilului dumneavoastra cu cateva jocuri noi educative, bazate pe stiinta sau istorie, pastrand in acelasi timp si fascinatia lor pentru jocurile online.PBS Learning Media au lansat cu un an in urma o colectie mare de jocuri educative gratuite pentru a experimenta, juca si distra in acelasi timp. Mai jos enumeram cinci astfel de jocuri care noua ne-au atras atentia.1. Amusement Park Physics : in acest joc copilul tau va invata cum functioneaza legile fizicii jucandu-se intr-un parc de distractii virtual. Copilul va afla aceste legi creand propriul roller coaster in acest joc interactiv produs de Annenberg Learner. Descopera cum sa faci legile fizicii in practica creand propriul tau park de distractii. Si deasemenea trebuie sa intelegi fizica astfel incat oamenii sa fie in permanenta siguranta.2. Cooking with Sugar : In aceasta activitate online inspirata din Exploratorium, invata cum diferitele ingrediente reactioneaza intre ele si la temperaturi diferite. aceasta activitate incearca sa ii invete cum trebuie folosit zaharul si care sunt modalitatile multiple prin care acesta poate fi procesat. Exista reprezentari grafice pana si cu moleculele de zahar. Explica deasemenea cum creatorii de bomboane evita cristalizarea zaharului. Ce poate fi mai interesant pentru un copilas decat un joc online in care isi face propriile bomboane?
Sase jocuri noi educative pentru vacanta
05. Jocuri noi pe platforma Android - Aug 6, 2012 8:00:00 AM
jocuri-noi-AndroidPrima reactie cand intri pe un device care foloseste platforma Android este surprinderea fata de volumul de aplicatii si jocuri noi oferite gratis pentru download. Inca nu este la nivelul sistemului IOS folosit de Iphone, Ipad si Ipod dar probabil ca nu va mai dura mult pana cand aceste doua sisteme vor fii egale din punct de vedere al aplicatiilor gratuite.Printre multimea de jocuri oferite spre free downlod cateva iti atrag atentia imediat : Celes Arca si Little Empire.Celes Arca este un joc de tip mmorpg clasic, dar care solicita destul de multe resurse pentru a rula. Acest joc iti permite sa iti creezi propriul personaj, sa il dezvolti si upgradezi dupa cum iti place pe masura ce treci nivelele si acumulezi puncte. Acest tip de jocuri este foarte popular printre iubitorii jocurilor pe mobil si tablete. Partea mai putin placuta este ca un asemenea joc solicita o gramada de timp din partea utilizatorului, iar unii dintre noi nu prea mai avem mult timp liber doar traim in plin secol al vitezei.Little Empire este cam la fel de popular , aproape ca nu gasesti un device fie el smartphone sau tableta care sa nu il aiba instalat. Acest joc este cu eroi , cu armate si tot felul de cavaleri care mai de care mai ciudati. Cand recrutezi soldati sau cand sapi dupa aur sau cristale, iti cere ceva timp . Dar partea frumoasa e ca in timp ce aceste activitati se desfasoara tu poti opri aplicatia si face alte activitati care iti plac cu telefonul tau.
Jocuri noi pe platforma Android
06. Siteurile de socializare si noile jocuri online - Aug 5, 2012 8:01:00 AM
gaming-industryIndustria jocurilor online este intr-o crestere absolut fenomenala in ultimii ani. Casele care produc jocuri noi anunta rezultate economice de-a dreptul fabuloase, chiar sipe timp de criza si recesiune.Popularitatea jocurilor online este in crestere pe toate pietele si in special mai nou pe pietele asiatice asa ca Taiwan si China unde numarul noilor utilizatori de astfel dejocuri are o crestere fabuloasa. Acest fapt a dus recent la aparitia unor case de productie chinezesti extrem de puternice care vizeaza acum chiar extinderea pe pietele internationale.Cresterea popularitatii acestor jocuri gratuite online a fost determinata in mod direct in ultimii ani si de cresterea utilizarii siteurilor de socializare, cel mai important jucator fiind Facebook care prin parteneriatul cu compania producatoare de jocuri Zynga a crescut cu multe milioane numarul participantilor la astfel de activitati online.
Siteurile de socializare si noile jocuri online
07. Despre pariurile sportive - Jun 20, 2012 11:32:00 AM
despre-pariuri Nu stiu cati dintre voi jucati la pariuri sportive, insa sexul masculin cu siguranta este in frunte cand vine vorba de pariuri, mai ales fiind sportive.Bun, o sa va vorbesc putin despre pariurile sportive si cum puteti sa obtineti un profit. Ideea este simpla, daca te multumesti cu un profit mai mic si constant atunci o sa ai succes in pariurile sportive.Sunt foarte multe site-uri cu biletul zilei pe internet, asa ca analizati-le si incercati sa aplicati pentru cea mai buna varianta, testati la inceput cateva site-uri, cu sume mici, vedeti care sunt site-urile care au cele mai mari sanse in articolele numite “biletul zilei” si exploatati-le la maxim.
08. SUA impun reguli pentru importurile de panouri solare din China - Jun 5, 2012 3:02:00 PM

panourisolare 150x150 SUA impun reguli pentru importurile de panouri solare din ChinaStatele Unite ale Americii vor impune anumite tarife si reguli asupra a  aproximativ 30 % din importurile de panouri fotovoltaice din China.
SUA a luat decizia sa ajute companiile proprii producatoare de panouri solare, specificand ca piata americana a fost inundata de produse similare produse de companii subventionate de catre statul chinez.
Astfel s-a decis impunerea de taxe pentru firmele chinezesti intre 2,9 % si 4,73 % in luna martie. Acest fapt a dus la o tensionare a relatiilor economice dintre cele doua state.
09. SpongeBob in Dutchman Dash - May 25, 2012 4:52:00 PM

spongebob dutchman dash SpongeBob in Dutchman DashSpongeBob Dutchman Dash  is a beautiful new game with our favourite characters SpongeBob , his friend Patrick and of coursa the snail Gary. In this game SpongeBob and Patrick has to rescue Gary from the flying Ducthman.
It seems that The flying Dutchman has kidnapped and is up to SpongeBob to rescue him . It is a very popular game already , so Enjoy!
10. Hungry Squirrel game - May 19, 2012 1:34:00 PM
Collect all of the acorns and feed hungry squirrel. Try to catch golden acorn to have a bonus - points and speed fly. Good luck!
Play Hungry Squirrel gamerelated games and updates here .
Squirrels can't help loving squirrels pine cones. – Ice age has long gone, but a squirrel is nevertheless dashing ahead to chase his pine cone.
Hungry Squirrel is a Other flash game for free play.
11. Sports Heads Football - May 17, 2012 12:37:00 PM

Sports Heads Football Championship este un joc sportiv excelent care te va prinde cu siguranta.Tot ce trebuie sa faci in acest joc este sa ataci si sa iti aperi poarta sa dai cu un gol mai mult decat adversarul intr-un minut. asadar acest joc de fotbal se poate juca si in 2 si vei avea o experienta extrem de placuta .Joci in campionatul Angliei si trebuie sa optezi pentru o echipa si sa o ajuti sa castige titlul.

12. Necronator II Dragons Unleashed - May 17, 2012 9:52:00 AM

Necronator II Dragons Unleashed este un joc de strategie foarte interesant care te va prinde cu siguranta .Necronator si armata sa vicleana de zombie si alte creaturi urate s-a intors. Aduna armata ta si pregateste-te de inca o batalie acum ca intunericul ameninta din nou.Jocul are sase campanii complexe in care jucati cu sase rase diferite si va luptati in paduri, munti si teritorii vaste pentru a cuceri adversarul.  Upgradeaza-ti armata , invata vraji noi, descopera eroi noi si descopera multe altele in acest joc de strategie unic.

13. Angry Birds Rio - May 17, 2012 8:05:00 AM

Angry Birds Rio este varianta flash pentru site a celebrului joc de pe telefonul mobil.Acest joc este partea a doua a celebrui Angry Birds lansat cu ceva vreme in urma . Va trebui sa trageti cu pasarelele, fiecare diferita si cu strategie diferita de lovire. Marea diferenta fata de prima parte e ca nu mai tragem in porci ci sa ne eliberam pasarelele prinse in colivii.
14. Bloom friends numere ascunse - May 16, 2012 11:12:00 AM
Bloom friends este un joc cu si despre numere ascunse in imagini.

Concentreaza-te si gaseste numele ascunse in imagini.

More Games : Jocuri noi online
15. World Cup Champions - May 14, 2012 6:51:00 AM
Joc de fotbal cu echipa nationala. Participa la Campionatul Mondial de forbal si castiga marekle trofeu. Totutl se afla in degetele tale.

Mai multe jocuri gasiti aici : Jocuri
16. Kick Off – Joc fotbal - May 12, 2012 5:23:00 PM

Kick off este un joc extrem de distractiv cu fotbal. De fapt acest joc va propune sa executati lovituri de la 11 metri dar si sa incercati sa le aparati pe ale adversarului.Tintiti si sutati cu forta pentru a marca si imediat apoi aparati poarta de lovitura adversarului. Este unul dintre cele mai jucate jocuri online cu fotbal. Enjoy.Mai multe jocuri sportive  gasiti aici : jocuri gratis onlineSource : http://blog.oraselelumii.ro/post/22911734754/kick-off-este-un-joc-extrem-de-distractiv-cu
17. Blood Blades- joc cu ninja - May 12, 2012 4:04:00 PM

Bloody Blades este un joc in care tu esti un ninja celebru care trebuie sa elimine cati mai multi dintre ninja adversi pentru glorie.Un joc clasic cu lupte cu ninja care nu poate decat sa fie pe placul tau . Este unul dintre cele mai populare jocuri cu ninja din mediul online. mai multe jocuri gasesti aici : joc 3dBloody Blades

18. Samsung s5230 review - May 10, 2012 11:15:00 AM

19. SpongeBob and Patrick Jigsaw - May 5, 2012 10:35:00 AM

SpongeBob and Patrick Jigsaw is a classic jigsaw or puzzle game with your favourite characters. The two best friends from Bikini Bottom, are the main characters of this jigsaw game.Square Pants is dressed as a lady and Patrick Starfish is dressed as a bandit! Help them to make their crazy photo whole again simply by putting the jigsaw puzzle pieces back together.You have several difficulty levels to complete . Have a lot of patience like any other jigsaw game and you will succed.http://cartoon-network.info/spongebob-and-patrick-jigsaw/
20. Spongebob Food Catcher - May 5, 2012 9:52:00 AM

Spongebob Food Catcher is a free flash game with your favourite character that ask you to help him to catch as many krabby goddies as you can.You can choose to play with Spongebob or with Patrick Starfish. Just select whether you want a red, blue, or yellow pod and start playing with your favorite friend from Bikini Bottom!Use the left arrow and right arrow keys to move SpongeBob Square Pants or Patrick Starfish and press the spacebar key to enable them to jump. Remember, the longer your power energy is, the higher your jump will be. Oh! And don’t catch the birds or points will be subtracted off of your score.http://cartoon-network.info/spongebob-food-catcher/
21. Spongebob Boat Adventure - May 5, 2012 9:08:00 AM
Spongebob Boat Adventure is a free online game where you have to help Spongebob Square Pants to drive his boat without falling or crash something. You have to be very good driver cause we all know that our character does not have any talent on boat driving.
You have to get over some hills and you’ll have a bumpy ride. Use the arrow keys to move him around. Up for moving him forward, down for reverse, left to lean back, and right to lean forward.
Make sure that SpongeBob Square Pants reaches the finish line!

22. Spongebob Flying Plates - May 5, 2012 8:11:00 AM

Spongebob Flying Plates is a very funny throwing plates free game with your favourites characters Spongebob and Patrick.All you have to do is to throw the plates at two or more of the same colour symbols. Enjoy.http://cartoon-network.info/spongebob-flying-plates/
23. Sponge Bob Anchovy Attack - May 5, 2012 7:15:00 AM

Nice Sponge Bob Anchovy Attackgame is about anoying anchovy atack. You have to kick the robots as far as you can .It is about who kick it harder. Just use your hands to kick those nasty robots as far as you can.http://cartoon-network.info/anchovy-attack/
24. Spongebob Memory Match - May 4, 2012 10:11:00 AM

Help Spongebob to remember things and win this famous game . This is a Memory match type game that has Spongebob cartoons characters on cards.Help Sponge Bob to remember his fellow coleagues. Enjoy!http://cartoon-network.info/spongebob-memory-match/
25. Spongebob Delivery Dilemma - May 3, 2012 8:55:00 AM

Spongebob has a very important mission , to deliver food to mr Krab customers.  You have to help him dealing with obstacles and other vehicles that shock him.Let Spongebob to be on time . It is all up to you now . Enjoy the game.http://cartoon-network.info/spongebob-delivery-dilemma/